top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 20.10

איך עבר החג? מוכנים לעוד חג? :) השבוע אנרגייה עוצמתית של מזל עקרב מככבת עוד לפני שהוא מאיר עלינו.

20.10 ערב שמחת תורה. אנרגיה של מגנוט ודחיה חזקה מאוד. שיחקתם פעם עם מגנט? אז אתם בוודאי זוכרים למגנט יש שני צדדים. מרקורי בעקרב בהרמוניה לפלוטו בגדי. ובזווית הרמונית לנפטון בדגים. אם אתם חשים נמשכים באופן בלתי מוסבר לאנשים מסויימים כרגע תהנו מהביחד אבל שימו לב לא לאבד את הראש או יותר נכון את האני שלכם כי נפטון בהרמוניה למרקורי עכשיו יכול בקלות לטשטש את גבולות האני מול האחר, ועם האנרגייה העקרבית עכשיו אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מותשים אנרגטית אחרי שסחטו מכם אנרגיה עד הטיפה האחרונה. האינטואיציה חזקה עכשיו, סמכו עליה. ימים אלה טובים למשא ומתן וסגירת חוזים.

21.10 יום עוצמתי מאוד לבניית תוכניות חדשות. וונוס בעקרב עכשיו בזווית 60 לשבתאי בגדי מכניסים משמעת עצמית מאוד חזקה, כח סיבולת, מטרות ברורות ולא משנה מה עומד בדרך. הַמַּטָּרָה מְקַדֶּשֶׁת אֶת הָאֶמְצָעִים. שימו לב לסביבה שלכם בדרך אל המטרות. נצלו תקופה זו לטובתכם ולטובת סביבתכם ותנו לעצמכם להתחיל בעיסוק עצמי שממש רציתם ולא התחלתם עד היום. זמן לשנות דפוסים שלא תורמים לכם ואפילו גורמים לכם נזק. מארס במאזניים בצומת T עם הדרקונים מכניס חוסר שקט וכעס. כדאי לנשום עמוק ולתת לצד השקול והמודע את הטון לקביעת תכניות לתקופה הקרובה.

נפטון בדגים בזווית 120 לוונוס בעקרב מציפים אותנו ברגשות עמוקים. זמן נפלא לאהבה, זוגיות, אומנות, מדיטציה וחיבור פנימי אותנטי.

22.10 – 23.10 הירח באריה בריבוע לאוראנוס בשור מעלים את רמת המתח. האריה ושור שייכים לקבוצת המזלות הפיקסים, המקובעים. הירח באריה שואף לקבל אהדה והכרה מכולם ואלו אוראנוס בשור רוצה בשינוי. הזווית הלא נוחה ביניהם יוצרת מתח כאשר כל צד מושך לכיוון שלו. במפת ישראל, הירח נמצא בדיוק על הירח הלידתי של המדינה ומעלה שוב את בעיית יציבות השלטון. מארס במאזניים נימצא בריבוע לשבתאי בגדי והאנרגיה הזו היא של גז וברקס יחד. הדחף להתקדם גדול ואז מגיע הקטליזטור, הביקורת שעולה מבפנים או מגיעה מבחוץ, (כל אחד לפי המפה האישית שלו) ומורידה את ההתלהבות לעשייה ומכריחה אותנו לבדוק היטב את הפרטים הקטנים. במפת המדינה מארס כרגע נמצא על נפטון הלידתי ועלול להביא לבעיות ביטחוניות. ונוס בעקרב בהרמוניה לנפטון בדגים מרככים את האווירה.

24.10 שמש הגיעה למזל עקרב. מזל טוב! מזל עקרב הוא השמיני בגלגל המזלות והשני ממזלות המים. מסמל כוחניות, עומק, התכנסות פנימה לאחר החום הגדול של הקיץ והתכוננות לקראת החורף. העקרב פועל מתחת לפני השטח. בעל ארשת פנים ממגנטת וקפואה. "רב הנסתר על הגלוי". רגיש מבפנים וזוכר את מי שפגע בו מבלי יכולת לשכוח.

הכוכבים השולטים בעקרב הם פלוטו ומארס. אנרגיה עצומה של שליטה, הרס, חורבן ובניה מחדש. פלוטו – הכוכב המרוחק ביותר מהשמש. מסמל כח ועוצמה הפועלים מתחת לפני השטח. היצרים הכי עמוקים ואפלים. תהליך של חורבן, כליה וצמיחה מחדש. מוות של הישן ותחיה של תהליך חדש. משפיע על השינויים העמוקים ביותר במבנה האישיות. מארס – הכוכב הרביעי במערכת השמש. מארס בעקרב מבטא את הרצון הנשי, יצר חזק לשליטה הפועל בדרך של כח המגנוט והתניות. לחימה תוך כדי הרחבת הטריטוריה, הכנסת אחרים למרחב הבטוח שלי על מנת להעלות את הערך העצמי. הופך משורד למנהיג. העקרב שולט על איברי המין – לידה מחדש. בני המזל מיניים מאוד, שולטים על בני זוגם. יסודיים, עמוקים, בעלי עיניים עמוקות וחודרות. בעלי "פוקר פייס" הבעה קשוחה המסתירה את תחושתם הפנימית. העקרב עלול לסבול מקנאות יתר, מניפולציות, אובססיביות, קנאה, צרות עין, אכזריות, הרס עצמי. העקרבים טובים בבילוש, משטרה, קברנים, סקסולוגים, פתולוגים.

עם כניסתה של השמש למזל עקרב, יוצרת זווית 150 לא נוחה לכירון בטלה ומעלה כאב פנימי וחוסר סיפוק אישי. בנוסף, השמש בעקרב ניצבת מול אוראנוס בשור ומכניסים חוסר יציבות וכעס. יחד עם זאת, ונוס בעקרב בהרמוניה לנפטון בדגים ממתנים את האנרגיה ליותר עדינה.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

44 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page