top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 1.11 עד 7.11

חודש נובמבר מתחיל בכיכובו של אלמנט המים ובראשו העקרב. שמתם לב איך כולם נהיו רגישים סביבכם? ואתם? ההצפה הרגשית משפיעה בעיקר על מזלות עקרב, סרטן, דגים ושור.

1.11 היום ונוס עובר למזל קשת ופותח בפנינו את הצורך לצאת מהבית, להיפגש עם חברים, לצחוק הרבה, לטייל ולהנות מהטבע המשתנה של הסתיו. ונוס בקשת אוהב לשבור את השגרה, להיות בתנועה ולהכניס הרפתקאות חדשות מעוררות עניין, התרגשות ושמחה. אם אתם חסרי מנוחה במובן החיובי, מעין תחושת שעמום וצורך להתחדש ולהתרגש ממשהו חדש, זוהי קריאתו של ונוס בקשת.

שמש בעקרב מכניסה בכם אומץ לשנות את מה שהזנחתם עד עכשיו. אבל למרות האומץ לשנות, שימו לב לתמרורי עצור שמכריחים לשקול היטב כל צעד וההשלכות שלו, מארס במאזניים בזווית 90 לשבתאי בגדי עד 8.11.

2.11 זמן טוב להכניס ללוז שלכם עיסוקים אישיים שמאוד רציתם ולא מצאתם את הזמן עד עכשיו. האווירה היום רצינית ופרקטית עם הצמדות הירח לשבתאי בגדי.

3.11 – 4.11 האם עולה בכם צורך חזק לשבור את השיגרה ולצאת לחופש במקום זר, או לעשות משהו חדש בשביל עצמכם? זה הזמן. ונוס בקשת בזווית 120 לכירון בטלה מחזקים את הנקודות של החוסר סיפוק ביום יום עד כדי תחושת מיאוס ושבירה. אוראנוס בשור 120 לונוס בקשת מחזק את חוסר המנוחה והשעמום מהשיגרה, ומביא לנו דחפים של סיפוק יצרים אישי כגון: ביגוד, קוסמטיקה, ריהוט, קורס חדש וכל פינוק אחר שרציתם ולא מימשתם עד היום.

5.11 – 6.11 אנרגיה נפיצה. הירח בדלי המהפכן, בזווית 120 למארס במאזניים שבריבוע לפלוטו בגדי. אנחנו מגיעים לנקודת שיא ממש כמו בסרט מתח. סכנה מהתפרצות מעשי אלימות מתוך כעס או מאידיאולוגיות שונות, התלקחויות ביטחוניות. מצד שני אנרגיה זו יכולה להביא לשינוי חיובי כגון: סוף שלטון מסוים שגרם נזק לאזרחיו או לסופם של חוקים שלא תרמו לכלל האזרחים.

7.11 מוצפים ברגש? הירח בדגים נצמד לנפטון, שניהם בזווית 120 לשמש בעקרב. זמן מצויין למדיטציה, הרפיה, חיבור לעין שלישית, לאינטואיציה, אומנות, יצירות. כדי שלא נלך לאיבוד בתוך כל המים האלו, שבתאי בגדי בזווית 60 לשמש בעקרב מכניס לנו סדר פעולה כדי שלא נאבד את תחושת הזמן והמרחב ומכריח אותנו להיות עם רגליים על הקרקע ולחשב אסטרטגית את הצעדינו קדימה.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

73 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page