top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 8.11 עד 14.11

איזה שבוע היה לנו, מצד אחד איפוק, רשמיות וקרירות. מצד שני מתח גדול ותסיסה מכיוון ונוס בקשת התוסס בהרמוניה לכירון בטלה ומארס במאזניים בריבוע לפלוטו בגדי. ומה מצפה השבוע?

8.11 – 9.11 אם דיברנו על איפוק ומשמעת עצמית אז היום שמש בעקרב בזווית 60 לשבתאי בגדי מביאים משב רוח קריר. המטרות האישיות ברורות ללא עקבות. כל כלי נכון להשגת המטרה. זמן לנשום עמוק, לחייך ולא להכנס למלכודות מניפולטיביות שיוצרים סביבכם. זה לא הזמן להלחם על צדק כי ההתניות הרגשיות בשיאן ובתחבולות תעשה לך מלחמה. אבל עם זאת, יש לנו את האפשרות כעת להתחבר לחושים ולתחושות של עצמנו. שמש בעקרב בזווית 120 לנפטון בדגים עד 12.11 זמן מצויין למדיטציה, הרפיה, אומנות, ריקוד, יוגה וכל פעולה שמביאה למודעות פיזית, נפשית ורוחנית גבוהה.

10.11 – 11.11 ימים אינטנסיביים של שינויים לפנינו. במידה ואתם נקלעים לקצרים בתקשורת עד כדי ניתוקים, מרגישים חסרי סבלנות וכעוסים, קחו את הזמן הזה כהזדמנות להביט פנימה ולבדוק מהיכן המטען הזה עולה. מרקורי בנסיגה צמוד לשמש בעקרב ושניהם בזווית 60 לפלוטו בגדי עלולים להביא ליציאות באין כניסה ולאמירת דברים כואבים שהדרך לתקן אותם תהיה מפרכת אם בכלל. הצד החיובי של זמן זה הוא ההזדמנות להשיל את הדפוסים שתוקעים אתכם ואינם תורמים להמשך התפתחות.

12.11 הרגשות בשיא היום. ירח מלא בשור מול שמש צמודה למרקורי בנסיגה בעקרב. הימנעו מלתת ביקורת ומלהיכנס לעימותים. התשוקה לעזור, לייעץ ולהתנדב מאוד גדולה אבל עלולה להתפרש מהצד השני כרצון לדחוף את האף לענייני אחרים. אז גם אם תתקלו באדם הנמצא בסוגיה כלשהי, כדאי לשאול אם רוצה עזרה לפני שתעזרו.

13.11 – 14.11 הימים אחרי הירח המלא, המתח עוד בשיא ומהדהד בחוזקה. התקשורת הבין אישית עדיין קצרה ורגישה. הרבה אי הבנות, היעלבויות, אינטריגות ואינטרסים אישיים בזכות צמידות שמש בעקרב למרקורי בנסיגה ושניהם בזווית 60 לשבתאי ופלוטו בגדי. נוסף להם, הטמפרטורות עולות, וברמה האישית התלהבות ותשוקה לסחוף את כולם אחר רעיונות אידיאולוגים או פילוסופיות שונות - מארס במאזניים בזווית 60 ליופיטר בקשת. אז עם כל הרצון הטוב לייעץ לאחרים מה נכון עבורם, כדאי לשחרר את הרצון הזה ולהתמקד בעצמכם, בעשייה שתורמת לכם וממנפת אתכם קדימה. ההשפעה על הסביבה תגיע :)

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

65 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page