top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 22.1 עד 28.11

אנחנו בעיצומם של ימים אינטנסיבים. שיאו של מסע פנימי עמוק לפרידה מהישן וקבלה של החדש.

שבתאי כוכב הדין, מתקרב לפלוטו בגדי ושניהם יחד משפיעים עלינו עמוקות בתקופה הקרובה. השינוי כעת לא בהכרח מגיע מרצון, אלא מאילוץ כזה או אחר. ברב המקרים רק לאחר המעשה ניתן לראות את הסיבה לשינוי והתרומה שקיבלנו כתוצאה ממנו.

22.11 שמש עוברת למזל קשת. מזל טוב! מזל קשת הוא התשיעי בגלגל והשלישי ממזלות האש. האש של הקשת שונה מאש הטלה המייצג את האש הראשונית, הניצוץ לעשייה. ומהאש של האריה המייצג את הפריצה החוצה מהעולם הבטוח. האש של הקשת היא בשלה ופורצת דרך אמונה חדשה ויעוד לאחר ההתכנסות אצל העקרב.

מזל קשת מסמל עוצמה, כיוון למטרה, תנועתיות. סמל המזל חצי תחתון סוס וחצי עליון אדם הנושא חץ וקשת כלפי מעלה. הסוס מסמל את החיבור לטבע, מרחבים, תנועה, התקדמות מהירה לעבר המטרה, אצילות. האדם מסמל את האינטליגנציה האנושית. החיבור לסוס מראה על החיבור לחיות כאשר האדם מעליו. יכולת שליטה על החי. כיוון החץ והקשת כלפי מעלה מסמלים כיוון מטרות גדולות ונעלות על מנת להתקדם כאן בארציות.

הכוכב השליט של מזל קשת הוא יופיטר - גדול כוכבי הלכת במערכת השמש. יופיטר מגדיל ומעצים לטוב ולרע את התכונות של כל מזל אליו מגיע וכל כוכב אליו נצמד. הקשת שולט על אזור אגן הירכיים, גב, כבד, עמידה יציבה והליכה נכונה.

מזל קשת אופטימיים מטבעם, חברותיים, כנים ובעלי ראש פתוח, אוהבי חופש, טבע ומרחבים. הקשתים עלולים לסבול מחוסר טאקט, יתר גאוותנות, אנוכיות ונהנתנות. הקשתים טובים בפרסום, מדריכי כושר, מדריכי טיולים, סוכני נסיעות, מורים, פילוסופים.

עם כניסתה של שמש למזל קשת, יוצרת זווית 120 מעלות לכירון בטלה וביחד מציפים חוסר מנוחה וכאב פנימי שדורשים יחס, טיפול, שחרור וריפוי. ונוס נצמדת ליופיטר בקשת והאווירה נעשית קצת יותר שמחה ואופטימית על אף חוסר הוודאות העוטף אותנו מכיוונם של שבתאי ופלוטו הנצמדים בגדי וחושפים בפנינו את פני המציאות החדשה הלא יציבה והלוחצת לבנייה וסדר חדש.

23.11 – 26.11 אקשן. מארס בעקרב ניצב מול אוראנוס בשור ובזווית 150 מעלות לכירון בטלה. המתח בשיא. במפת המדינה מארס בעקרב יוצר זווית 90 מעלות לירח הלידתי באריה ומקצין את חוסר הביטחון והסכנות העוינות מחוץ ומפנים. מבחינת השלטון חוסר היציבות בשיאו כאשר כל צד מושך לכיוון שלו מבלי רצון להתפשר. עם זאת, וונוס ויופיטר צמודים בקשת נותנים תחושת אופטימיות שהכל יסתדר. האמנם? מבחינה אישית זמן זה אקוטי לקבל את החוסרים שלנו, אף אחד לא מושלם. לשחרר את הכאב הפנימי שעוצר אותנו מלהתקדם, להודות על מה שיש ולשנות תנועה שתביא לנו תרומה.

24.11 – 26.11 נוסיף עוד קיסם למדורה. שמש בקשת מגיעה לזווית 150 מעלות לאוראנוס בשור ומוסיפה אש למתח הקיים. זמן קבלה ושחרור.

ב26.11 מולד הירח בקשת בצמוד לשמש. שניהם בזווית 150 מעלות לאוראנוס בשור ומעצימים את חוסר יציבות הקרקע, חוסר הביטחון והידיעה שחייבים לשנות גישה על מנת להיות מסונכרנים עם האמת הפנימית מתוך אמונה שלמה.

27.11 – 28.11 ונוס נכנס לגדי והאופטימיות שאפפה אותנו בימים האחרונים מתקררת. הרגשות נעשים חדים וממוקדים. אווירה מכונסת ומאופקת. יחד עם זאת ונוס יוצר זווית 90 לכירון בטלה וזווית 120 לאוראנוס בשור. האווירה לוחמנית קרה ומחושבת. במקביל מרקורי בעקרב בזווית 120 לנפטון בדגים מערפלים את התקשורת והדברים הנאמרים אינם ברורים. במידה ומציעים לכם עסקאות, בדקו האם האינטרסים העומדים מאחורי ההצעות, תואמות לאינטרסים שלכם.

30 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page