top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 29.11 - 6.12

סוף החודש עוטף אותנו באווירה קרירה עם מארס בעקרב שנמצא במזל שלו, חדור מטרה ומוטיבציה להשיג את מבוקשו. עם זאת, נפטון בדגים חוזר להילוך ישיר והאופטימיות מנצנצת ברקע.

29.11 ונוס בגדי בזווית 120 הרמונית לאוראנוס בשור מרעידים את הקרקע, מכניסים ערכים חדשים, מטרות חדשות לביצוע ואף אהבות חדשות. בנוסף, ונוס בגדי בזווית 60 הרמונית למארס בעקרב מביאים לנו הזדמנות לשיתופי פעולה חדשים בעלי אינטרסים משותפים וצמיחה הדדית.

30.11 הירח צמוד לשבתאי ופלוטו בגדי מכין אותנו לסדר חדש. הבנה שהקיים אינו משרת אותנו יותר וצריך לשנות תנועה ולהשתנות. אם אתם בשלב של מיצוי ועזיבת מקום עבודה, זוגיות וכל תחום בו אתם חשים את הסוף, זה הזמן להשתחרר בהודיה גדולה מהידוע והקיים ולצאת אל החדש. לשנות תנועה בהתאם למודעות החדשה. מרקורי בעקרב בזווית 60 מעלות הרמונית ומדויקת לשבתאי בגדי. הראייה ברורה וחדה. התקשורת ישירה וכנה כאשר המטרות ברורות לשני הצדדים ואיתן השלבים ברמת הביצוע.

1.12 – 6.12 מארס בעקרב בזווית 60 הרמונית לוונוס בגדי. משיכה מינית גדולה בעיקר אצל מזלות המים והאדמה. יום נפלא להיכרויות חדשות ורומנטיקה. מרקורי בעקרב בהרמוניה לנפטון בדגים מעמיקים את נושאי התקשורת הבין אישית למקומות נפשיים עמוקים ורוחנים. מבחינה עסקית יום נפלא לסגירת חוזים והסכמים. כמובן כל אחד לפי מיקום הפלנטות במפה האישית שלו.

כוכבי הלכת בהם יופיטר הגדול ביותר ביחס לשמש

2.12 יופיטר ענק הגזים, הכוכב הגדול ביותר במערכת השמש לאחר השמש, עובר היום ממזל קשת לאחר שהות של כשנה, למזל גדי. יופיטר מסמל באסטרולוגיה התרחבות, שפע, עוצמה, אמונה, ידע.

כוכב יופיטר סמל האמונה והחיבור למערך היקום. מרחיב ומעצים את התכונות של המזל בו הוא נמצא. יופיטר משפיע קולקטיבית על אנשים בדרך החיים, פילוסופיה, דת, אמונה מתוך התנסות קולקטיבית.

יופיטר במזל גדי מביא לבגרות אישית וקולקטיבית, ראיית המציאות כפי שהיא. לקיחת אחריות לביצוע משימות בשטח מתוך הבנה שאם אין אני לי מי לי, או הטלת אשמה וביקורת על הסביבה. המעבר ממזל קשת לגדי בולט מאוד ממקום של דיבורים על אמונה ופילוסופיה לעשייתם בפועל. יופיטר בגדי אומר תחיה את האמונה שאתה מדבר עליה. אנרגיה זו חזקה במיוחד עבור הורים, מחנכים, מדריכים, מרצים ומורים המכוונים לאורח חיים מסוים - פילוסופי, דתי, רוחני. זמן לקחת אחריות ולהוות דוגמא חיה לדרך בה דוגלים. חובת ההוכחה. כל מי שאינו מסונכרן עם הדרך אותה מלמד, ייחשף במערומיו. הצד השלילי של יופיטר בגדי עלול להוציא מהארון אידיאולוגיות קיצוניות בעלות דעות קדומות. שימוש בדת כהפחדה למניעים פוליטיים. אי לקיחת אחריות והטלת אשמה על הסביבה.

2.12 – 6.12 עם כניסתו של יופיטר למזל גדי, יוצר זווית 120 הרמונית לאוראנוס בשור וזווית 90 מעלות לכירון בטלה. מרגישים סוף של תקופה? יופיטר בגדי כעת מעצים מאוד את תכונות כוכב שבתאי שליט גדי שגם נמצא כרגע בגדי ומתקרב לפלוטו. תחושת מחנק מהמציאות הקיימת ודחף אדיר לשינוי. הלחץ על הפצע הקיים גדול עם הזווית לכירון בטלה והדחף לשינוי חזק מאוד עם הזווית לאוראנוס בשור.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

63 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page