top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 6.12 - 12.12

מרגישים חיוניים? יופיטר שנכנס לגדי ב2.12 מגדיל את הפרקטיקה, עשייה והקארמה. כל מי שאינו מסונכרן עם עצמו יקבל את הדין, וכל מי שבהלימה בין הלב למה שמראה בחוץ, יהיה בתנופה וצמיחה או במילים אחרות יקבל שכר.

6.12 הירח נצמד לכירון בטלה ושניהם בזווית 90 ליופיטר בגדי. עלולה לעלות בכם תחושת חוסר סבלנות, כעס כלפי הסביבה וכלפי עצמכם כתוצאה מחוסר סיפוק. ציפיתם מעצמכם יותר? זה הזמן לבצע משימות שהזנחתם עד היום.

7.12 הפתיל קצר. כדאי לצאת לטבע וליהנות מחברת אהובים וקרובים. לא מומלץ להיכנס לוויכוחים רגשיים, המטען גדול מידי.

8.12 – 10.12 העיניים נפקחות לרווחה. שמש בקשת בזווית 90 מעלות לנפטון בדגים חושפים בפנינו את מה שהוסתר עד עכשיו. פרשיות לא ברורות, מתבהרות לאט ומוצגות לראווה לטוב ולרע.

כידוע עם כניסתו של יופיטר למזל גדי, הוא מעצים את תכונות כוכב שבתאי השליט של גדי הנוגעות בבגרות אישית, אחריות ואשמה. היום יופיטר בגדי יוצר זווית 90 מעלות לכירון בטלה, זווית לא נוחה החושפת אותנו בעל כורחנו למקומות שהזנחנו בעצמנו. אנרגיה זו עלולה להביא ללחץ דם גבוה, כעס אדיר וחיפוש אשמים או שתקחו אחריות על המצב הקיים והחליטו מה עושים הלאה בהתאם ליכולות שלך.

9.12 – 12.12 מתקרר. ונוס מתקרבת לשבתאי ופלוטו בגדי. הרומנטיקה והרגשות בתהליך התקררות. ההתניות בקשרים זוגיים גדלה, כל צד חושב מה יוצא לו מזה. במידה וקשר זוגי אינו במיטבו, הסיכוי לפרידה גדול עכשיו. בעסקים ושותפויות כל צד מתמקד יותר בעצמו, מחושבים ופועלים מתוך אינטרסים אישיים.

מרקורי עובר ב9.12 למזל קשת והתקשורת יותר פתוחה, ידידותית וזורמת אבל מיד עם מעבר מרקורי לקשת, נוצרת זווית 150 מעלות לאוראנוס בשור, יחד גורמים לקצרים בתקשורת, התפרצויות של כעס המושתתות על חוסר צדק, מחאות ושביתות פתאומיות.

12.12 סערות רגשיות מכיוון מארס בעקרב בזווית 120 לנפטון בדגים. האמוציות בשיאן אבל! מתרחשות מתחת לפני השטח. ונוס, שבתאי ופלוטו בגדי משאירים את פני השטח קפואים ותחת שליטה. היום הירח מלא בתאומים מול שמש בקשת. לכאורה זמן נהדר לבלות במחיצת חברים אבל שימו לב לאינטואיציה שלכם. מה מספרים לכם ומה העיניים מביעות, מה משדר הגוף. האם קיימת הלימה בין המיינד ללב של מספרי הסיפורים.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

29 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page