top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 13.12 - 20.12

ימים אינטנסיביים מלווים אותנו בעוצמה ועדיין לא הגענו לשיא. אמנם אנחנו תחת השפעתו של מזל קשת, שמש בקשת עד 22.12.2019 אבל מרגישים היטב את אנרגיית מזל גדי עם מקבץ הכוכבים המכובד שמככב במזל זה כבר תקופה ועדיין לא הרגשנו את מלוא כוחו.

13.12 הדחפים עמוקים מאוד לסיים פרק ולהתחיל חדש. אם אתם מזדהים עם התחושה הזו, סביר להניח שצמידות וונוס לפלוטו בגדי כרגע משפיעה עליכם במידה ניכרת, אם בעבודה, זוגיות, בית וכו'. תלוי במיקומם במפה האישית. כדאי להמתין קצת עם ההחלטות בגלל הזווית 120 בין מארס בעקרב לנפטון בדגים שמגבירים את הסערות הרגשיות והחלטות אימפולסיביות שעלולים להתחרט עליהן מאוחר יותר.

14.12 ישנה ירידה והתכנסות במצב הרוח. הירח בסרטן מול שבתאי, וונוס ופלוטו בגדי מכניסים כבדות וגעגוע לימים שעברו. תחושת מיאוס מהשגרה עולה ביג טיים אבל לא כדאי עדיין לעשות מעשה בגלל הנפש שנוטה למקום נמוך כרגע.

15.12 – 16.12 מצב הרוח עולה מעט עם מעברו של הירח לאריה. אך עדיין כדאי להתקדם עקב בצד אגודל לעבר המטרות החדשות תוך כדי תכנון מדוקדק של הפרטים הקטנים וסיום הפרק הישן. אנרגיה זו משפיעה בעיקר על מזלות גדי, סרטן, טלה ומאזניים.

17.12 היום ישנו משולש אדמה בשמיים עם יופיטר בגדי בזווית 120 לאוראנוס בשור ובזווית 120 לירח בבתולה. הדחף לשינוי והתפתחות כל כך גדול שכל האמצעים כשרים. שימו לב לשקרים שמנסים למכור לכם. עד 21.12 מרקורי בקשת בריבוע לנפטון בדגים עלולים להציף הרבה שקרים לאוויר. הקשיבו לבטן ופעלו משם. במידה ואתם חשים צורך לשקר לסביבה, תזכרו ש- Karma is a bitch. וכרגע כוכב שבתאי, אדון הקארמה צמוד לפלוטו וונוס בגדי והדין גדול מאוד עכשיו.

18.12 – 19.12 מארס בעקרב בזווית 60 הרמונית לשבתאי בגדי. אמנם הזווית חיובית אבל מארס ושבתאי אינם פועלים בזרימה. מארס במזל עקרב נמצא בבית שלו ומגביר מאוד את הדחף הפנימי לבצע משימות, לקשור קשרים למען אינטרסים משותפים. שבתאי בגדי גם כן נמצא בבית שלו כעת ומהווה תמרור עצור גדול למארס שדוחף קדימה. אז גם אם אתם להוטים לסגור פרויקטים, לחתום על שותפויות, הסכמים וחוזים, שימו לב לפרטים הקטנים הבונים את התמונה הכוללת.

20.12 כוכב ונוס עובר היום למזל דלי והמודעות לערכי הטבע עולה שוב לכותרות. הפגיעה במשאבי הטבע חוזרת לכותרות כשונוס בדלי בזווית 90 לאוראנוס בשור ובזווית 60 לכירון בטלה. עוד מהדהדים עכשיו חוסר צדק כלפי קבוצות מיעוט שונות שקולם אינו נשמע בד"כ. עלולות להיות שביתות פתע, מחאות. ברמה האישית אנרגיה זו קוראת לצאת מאזור הנוחות ולשנות תנועה על מנת להיות בסיפוק אישי בהתאם לערכים שהצבתם לעצמכם.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

35 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page