top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 21.12 - 28.12

הגענו ליום הקצר בשנה, שעות האור הקצרות ביותר לעומת שעות הלילה. ממחר שעות האור יתארכו לעומת שעות הלילה עד ליום הארוך ביותר בשנה ב21.6. האווירה כבדה עם צמידות שבתאי ופלוטו בגדי. מה שנותן כח לפעולה הם יופיטר בגדי בזווית 120 לאוראנוס בשור שממש דוחפים אותנו לבצע תוכניות שדחינו עד עכשיו, לתקן ולשנות את מה שמקולקל. כל אחד לפי מיקומם במפה האישית. שימו לב שמרקורי בזווית 90 מעלות לנפטון בדגים – כנות זה שם המשחק! אז לפני שאתם רצים לספר על שינוי שעשיתם, עושים, תתכווננו עם עצמכם שאתם באמת שם ולא מספרי סיפורים – שבתאי כוכב הדין צמוד לפלוטו ומקשיב לכל מילה.

22.12 שמש היום עוברת למזל גדי. מזל טוב! הגדי מכניס לתבניות את הרצון והאמונה החדשה שנבנתה אצל הקשת ומבצע אותן. הופך את האמונה והחזון למעשי בשטח. הגדי מסמל את העבודה הקשה, "בזיעת אפך תאכל לחם". על מנת להצליח יש לעבוד קשה ומהרמה הבסיסית ביותר. הגדי בוגר ואחראי מילדותו.

הכוכב השולט על מזל גדי הוא סאטורן (שבתאי). ומסמל שכר ועונש. הפחדים שיש לנו מהלא נודע. שבתאי מסמל את המסע שלנו בזמן ובמרחב. שבתאי מראה לנו היכן אנחנו מוגבלים פיזית ורוחנית ומאתגר אותנו להתקדם לשלב הבא. זוהי נקודה בה מטילים אשמה או לוקחים אחריות על עצמנו ומתקדמים. הגדי שולט על העור, ברכיים, סנטר מחודד. הגדי עלול לסבול מביקורתיות יתר, עודף ספקות, נוקשות, ציניות, צרות עין, פסימיים. הגדי טוב במקצועות הבניה, נדלן, כבישים, הנדסה, שלטון, מקצועות ראליים.

עם כניסתה של שמש לגדי, נוצרת זווית 90 מעלות לכירון בטלה וזווית 120 מעלות לאוראנוס בשור. אנרגיה לוחצת ומכאיבה על מנת לעשות שינוי. בעיקר מושפעים מלחץ זה מי שנולד בתחילת המזלות גדי, סרטן, טלה ומאזניים.

23.12 – 25.12 שמש בגדי מתקרבת ליופיטר בגדי, יחד יוצרים זווית 120 לאוראנוס בשור. שמש ויופיטר בגדי מעצימות מאוד את אנרגיית מזל גדי וכוכב שבתאי שליטו. אז מצד אחד תחושה כבדה וקרה, אבל אנרגיה מעשית מאוד. הזווית לאוראנוס נותנת דחיפה חזקה לפרוץ, לשנות ולהתקדם תוך כדי חישוב כל צעד כי שבתאי הידוע בכינויו כוכב הדין גורם לנו לבחון ולבקר כל צעד שאנחנו עושים. זהו זמן להיפרד מדפוסים ישנים, לעקור ולרפא תחלואים בגוף, מארס בעקרב בזווית 60 הרמונית לפלוטו בגדי.

26.12 היום ליקוי חמה טבעתי! זמן 7:15 בבוקר. הליקוי קורה בזווית 4 מעלות בגדי כאשר שמש, ירח, יופיטר וזנב דרקון על אותה המעלה וכולם בזווית 120 לאוראנוס בשור ובזווית 90 לכירון בטלה. השפעתו של הליקוי סופר עוצמתית. הליקוי מביא להתפכחות ולהבנה שמה שהיה לא יהיה. ניפוץ אשליות ואחיזת עיניים שהכל יהיה בסדר. הבנה עמוקה שהמסגרת בה אנחנו חיים, המסגרת שאמורה לתמוך בנו ולהגן עלינו מתפוררת. ראשי המסגרות מונעים מתוך אינטרס של כח וכסף ולא בהרמוניה עם הטבע וכעת הקרקע אינה יציבה תרתי משמע. הליקוי מביא לבגרות והבנה עמוקות שהמציאות אינה בהרמוניה כפי שקיווינו, המערכת אינה משרתת ותומכת בנו כפי שציפינו. על מנת שיקרה שינוי יש לרצות את השינוי. הליקוי עלול להביא לפחדים מהלא ידוע למרות שהקיים מתברר כאשליה ואף כמזיק ומחרב. תסמכו על היקום שאנחנו חלקיק מזערי ממנו ותזרמו עם השינוי. הליקוי מסמל סוף תקופה והתחלה של תקופה חדשה. גלובלית: הבנה עמוקה שיש לשנות את השימוש בחומרי הגלם המתדלדלים ונעלמים, נזק עצום לטבע, אקלים משתנה. המערך הכלכלי משתנה.

במדינת ישראל הליקוי מתרחש 150 מעלות לשבתאי ופלוטו באריה, השלטון בארץ בהתפוררות, סיפורים חדשים של שחיתות בצמרת עולים. היחסים של המדינה עם מדינות חוץ מתקרר, פחות תמיכה כלכלית. המערכת הכלכלית בירידה, צמצום. המצב הביטחוני מעורער. הליקוי מביא אותנו לשבועיים של טלטלות עד לליקוי לבנה שיתקיים בסרטן מול שמש, מרקורי, שבתאי ופלוטו בגדי ב10.1.2020 על כך אפרט בהמשך.

27.12 – 28.12 אנרגיית הליקוי מהדהדת חזק. יישום החלטות חדשות בהתאם למציאות. שמש ויופיטר צמודים בגדי בזווית 90 לכירון בטלה מדגישים את הפצע הקיים שצריך לרפא. אוראנוס בשור בזווית 120 לשמש יופיטר מביאים ליוזמה של שינויים ביחס לקיים.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

68 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page