top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 1.1.2020 - 9.1.2020

שנת 2020 בפתח עם מקבץ כוכבים מסיבי בגדי הכולל את שבתאי, פלוטו, שמש, יופיטר וגם מרקורי שהצטרף לחבורה. המשמעת עצמית גבוהה ומעולה לסידור תוכניות מובנה וברור לשנה אזרחית חדשה. מקבץ הכוכבים בגדי מוריד את הטמפרטורות בחוץ וגם את רמת הרגש. זה זמן בו המניעים לפעולה באים ממקום מחושב וקר. מסיקים מסקנות באופן שכלי מהחוויות שאנחנו עוברים, לומדים מהם, לוקחים אחריות ומתקדמים הלאה. מרקורי בגדי צמוד ליופיטר ושניהם בזווית 120 הרמונית לאוראנוס בשור מביאים לרעיונות מעשיים חדשים, חשיבה אל מחוץ לקופסא.

1.1.2020השנה האזרחית החדשה נפתחת עם הירח בדגים שמכניס רגש לאווירה הקרה. הירח בדגים מזכיר לנו בפתח השנה החדשה שכולנו חלקיק מזערי בתוך המערכת העצומה בה אנחנו חיים. משפיעים ומושפעים ממנה. טיפה מזערית בתוך האוקיינוס הגדול המזין אותנו ומוזן מאתנו.

ונוס בדלי כעת מבודדת, הזדמנויות להיכרויות והתאהבויות חדשות ומצד שני מערכות יחסים שאינן יציבות עלולות כעת להסתיים בצורה חדה.

2.1.2020 הירח צמוד לכירון בטלה ותחושת הכאב הפנימי מתחזקת. ישנו דגש על ה"לא מספיק". גם אם אתם סוגרים כעת עסקאות, עולים במקום עבודה ולימודים כי בכל זאת מרקורי צמוד ליופיטר בגדי ושניהם מכניסים אמביציה, אבל יופיטר במזל גדי מעצים את הביקורת העצמית הכל כך אופיינית למזל זה והיום עם הצמידות של הירח בטלה לכירון, תחושת הכאב, החוסר, מאוד גדולה.

3.1 – 4.1 האווירה מתחממת. מארס נכנס למזל קשת ומכניס אווירה של התלהבות יתרה ומצד שני חוסר סבלנות. מארס פורץ הדרך, הניצוץ לעשיה מתבטא בקשת כאנרגיה חזקה מאוד פורצת דרך, מביאה להתרחבות המטרות והיסחפות גדולה בשם פילוסופיה, אמת, דת. נטייה גדולה לסחוף קהל רחב בשם כאב משותף, אמת כואבת ודחף אדיר לשינוי ארצי, מארס נכנס לקשת ומיד יוצר זווית 120 לכירון בטלה וזווית 150 לא נעימה לאוראנוס בשור.

5.1 הירח נצמד לאוראנוס בשור ומעצימים את האנרגיה של היומיים האחרונים. הצורך בשינוי גדול מאוד מתוך ראיה חדשה, שינוי בהבנה, שינוי תנועה בהתאם לחוקי המשחק המשתנים! יום מהותי לקחת אחריות! להתנתק מהכעס, להבין מה לא עובד נכון ולתקן תוך כדי שיתוף, נתינה וקבלה.

6.1 אנרגיה כוחנית מאוד. הדחף לשנות מאוד חזק ומלווה בכאב פנימי של חוסר סיפוק, כל אחד לפי מיקומו במפה האישית. יחד עם מקבץ הכוכבים האדירים בגדי הפעולה וההתקדמות בלתי נמנעת, אבל שימו לב האם המניעים לפעולה באים ממקום של כעס וכליה או ממקום בוגר ובשל.

ב7.1 – 9.1 פלוטו ושבתאי נצמדים על אותה המעלה בגדי! צמידות זו מתרחשת כל 33 עד 38 שנים ומסמלת סוף תקופה ותחילתה של תקופה חדשה. אז מה זה אומר לגבי הזמן הזה? כל מה שלא עובד נכון ברמה הארצית, אינו מביא לתרומה ואיזון, הולך להיעלם. פלוטו ושבתאי בגדי מסמלים תהליך ארוך של שינוי שבא ממקום של חוסר ברירה, מיצוי הקיים, התפכחות והבנה שצריך לשנות תנועה ולהתאים את עצמנו לרוח החדשה, למערכת הגדולה.

10.1 ליקוי לבנה עוצמתי מאוד עליו אפרט בפוסט הבא.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

73 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page