top of page
  • מאיה גור פטל

ליקוי לבנה ותחזית קרובה 10.1 - 16.1

שנת 2020 נכנסה בעוצמה כאשר חוסר יציבות זה שם המשחק.

10.1 ליקוי לבנה חלקי מאוד משמעותי! ליקוי ירח מוצל קורה בזמן ירח מלא, כאשר כדה"א נמצא בין השמש לבין הירח ויוצר צל כמעט מלא על הירח. זמן שיא הליקוי ב21:10 בערב שעון ישראל. הליקוי יראה מעל צפון קנדה, אנטארקטיקה, אסיה, אפריקה, יפן, מערב אוסטרליה. יראה כמובן מעל ישראל. הליקוי ב20 מעלות סרטן מול שמש, מרקורי, שבתאי ופלוטו. ליקוי הלבנה סוגר שבועיים מטלטלים שהחלו עם ליקוי החמה בגדי ב26.12 יחד עם מקבץ כוכבים נדיר בגדי שמגדילים משמעותית את חוסר האיזון בטבע ובחברה.

ליקוי הלבנה סופר משמעותי כיוון שמתרחש על מזל סרטן מול גדי ומביא אותנו להביט פנימה על עצמנו לבדיקה מעמיקה האם ישנה הלימה בין מה שמתרחש בליבנו לבין מה שאנחנו מראים כלפי חוץ? מה היכולות שלנו והחולשות? אנרגיית הליקוי מחברת אותנו לשורשים שלנו, מאיפה באנו, מי אנחנו? הזהות הפנימית מקבלת במה ומי שלא נמצא בסנכרון עם עצמו יחווה חזק מאוד את הליקוי. מומלץ מדיטציה והודיה לחיבור פנימי נכון מתוך שלווה ומודעות לשינויים מסביב.

הליקוי בוחן אותנו עד כמה אנחנו יציבים רגשית ופיזית מול החוסר יציבות המתרחש סביבנו. דברים הנאמרים עלולים לצאת מפרופורציה ולהתפרש לא נכון. הליקוי ישפיע בעיקר על קבוצת המזלות הקרדינאלים: גדי, סרטן, טלה ומאזניים וכל מי שיש לו במפה כוכבים אישיים במזלות אלו מבחינת הצפות רגשיות, נטייה לחולשה פיזית וכלכלית.

מבחינת המדינה הליקוי מתרחש בבית 9 בסרטן וידגיש את בידודה של המדינה, חוסר היציבות ופילוג בתוך העם.

11.1 – 12.1 אפקט הליקוי מהדהד היטב. הטבע אומר את דברו ע"י אי יציבות הקרקע והאקלים. בנוסף, מארס בקשת בזווית 120 לכירון בטלה מגבירים את חוסר המנוחה והאי שקט המדיני, התבצרות בעמדות מבלי להתגמש לעבר הצד השני.

אוראנוס בשור יוצא ב11.1 מהנסיגה בה שהה מאוגוסט 2019 ומגביר לנו הילוך בנוגע לשינויים בטבע ומה אנחנו כן יכולים לעשות למענו. בנוסף יביא לשינויים במערך השלטון, גופים כלכליים גדולים ושינויים ביחסי גומלין בין מדינות. ברמה האישית ישנו דחף חזק לשנות את הערך העצמי ע"י זוגיות חדשה, שינוי עבודה, מגורים, לימודים. כל אחד לפי מיקום אוראנוס במפה האישית שלו.

12.1 שבתאי ופלוטו על אותה המעלה בגדי. צמידות זו מתרחשת אחת ל33 - 38 שנה. אנרגיית הצמידות סופר חזקה ומסמלת סוף תקופה ותחילתה של תקופה חדשה. פלוטו ושבתאי בגדי מסמלים מהו שימוש נכון בכח. חורבן וכליה של מה שלא עובד נכון ובניה של תשתית חדשה (מזל גדי) מערך חוקים חדש, מערך כלכלי וחברתי חדש. האנרגיה של השינוי כבר התחילה להדהד אבל מעתה תתפוס תאוצה. השינוי כאן, קורה כאן ועכשיו. ברמה האישית שימו לב באלו תחומים בחייכם אתם לא מרוצים. רוצים שינוי ודוחים את הקץ. עכשיו זה הזמן לשנות ויפה שעה אחת קודם. האנרגיה היא של דין - שכר ועונש.

13.1 – 14.1 מארס בקשת בזווית 120 לכירון בדגים ובזווית 150 לאוראנוס בשור מביא לחוסר מנוחה ודחף עז לשנות תנועה בהתאם למה שמכאיב לנו ואינו תורם להתפתחות נכונה. עם זאת, האווירה נעשית נעימה יותר עם מעבר כוכב וונוס לדגים.

15.1 – 16.1 ישנה הזדמנות לקידום בעבודה, סגירת עסקאות, שפע אומנות ויצירה, והזדמנות לשלום בית במידה וקיים קצר בתקשורת. וונוס בדגים בזווית 60 הרמונית לאוראנוס בשור.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

44 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page