top of page
  • מאיה גור פטל

מזל טוב דליים! תחזית 17.1 עד 24.1

איזה ימים חזקים! כמות הכוכבים במזל גדי ועוצמתם מעידים ללא ספק על תקופה קריטית שתהיה אבן דרך לטווח ארוך.

17.1 התקשורת משתחררת עכשיו מהאיפוק של השבוע האחרון כשמרקורי נכנס למזל דלי. המילים חדות, וכנות, הדחף אדיר לשינוי. ישנה כעת הזדמנות ליצור קבוצות חברתיות בעלות אותו מחנה משותף. להצטרף או אפילו ליצור קהילה וסביבה חדשה ותומכת. לראות את המטרות באופן שונה, מתוך אומץ ודחף לחדשנות.

17.1 – 19.1 קריאת התעוררות! מרקורי בדלי בריבוע לאוראנוס בשור מעירים אותנו בעוצמה למציאות חדשה. אוראנוס כוכב המהפכות, שליט מזל דלי, נמצא במזל שור שמסמל יציבות ובטחון. אוראנוס בשור מטלטל לנו את הקרקע. לפני שבוע אוראנוס יצא מהנסיגה שלו ב11.1 ושחרר לנו אנרגיה של צאו לדרך! ועכשיו אוראנוס בשור בזווית 90 למרקורי בדלי מעוררים ביג טיים עם תמצית של אומץ פנימי, חדשנות והעזות. כירון בטלה נמצא בזווית 60 למרקורי בדלי ומחדד לנו את תחושת הכאב הפנימי, החוסר בו אנחנו נמצאים והקריאה להתעורר ולפרוץ את השגרה החונקת והמעיקה. ברמה האישית, היקום קורא לכם לצאת החוצה מאזור הנוחות עם הרעיונות שלכם והמטרות שהיו עד עכשיו במגירה. זה הזמן להוציא החוצה את האור הפנימי ולתת מעצמכם על מנת להאיר ולהעיר!

19.1 – 21.1 וונוס בדגים משרה אווירה נעימה, הרמונית ורכה, אבל נמצא בזווית 90 לא נוחה בעליל למארס בקשת. ובזווית 60 ליופיטר בגדי. וונוס בדגים יחד עם יופיטר בגדי משרים אווירה כבדה ועלולים להציף פחדים וחרדות כי וונוס בדגים זו אנרגיה סופר רגישה שסופגת את הסביבה ויופיטר בגדי מעצים את אנרגיית כוכב שבתאי – כוכב הדין. בנוסף, וונוס בזווית 90 למארס בקשת עלולים להביא לעודף מטרות, התפזרות, פחדים, כעסים ואלימות. נצלו את מיקומו של מרקורי עכשיו בדלי והכניסו סדר פעולות חדש לתוכניות שלכם, כך תחסכו מעצמכם סערות רגשיות מיותרות.

קונסטלציית מזל דלי

20.1 שמש עובר למזל דלי. מזל טוב! מזל דלי הוא המזל האחד עשר בגלגל המזלות והשלישי ממזלות האוויר. מסמל את האינטליגנציה האנושית. קבלה והתעסקות בידע חדש ונשגב והעברתו הלאה. מזל דלי בא לאחר מזל גדי ומראה לנו שהחומר הוא רק אמצעי ולא המטרה! הדלי בעל תפיסה מהירה, מנציח את עצמו ע"י העברת ידע. מרגיש מעל כולם, נתפס לעיתים כמוזר בעיני החברה.

הכוכב השליט של דלי זה אוראנוס, מסמל טרנספורמציה, שינוי, מהפיכה. דרך חשיבה חדשה. חשיפה למקום חדש, לא מוכר. מפגש עם מציאות שונה ממה שאני מכיר. התנסות חדשה, דרך חדשה וכלים חדשים להתמודדות עם הקיים. מסמל אדרנלין, התרגשות. שובר מוסכמות והתניות שהחברה מכתיבה. אוראנוס מייצג את המורדים בחברה, הלא שייכים, שוברי מוסכמות ובונים חברה חדשה. החלוצים שבוראים מציאות חדשה, אחרת ממה שנולדו אליה. לחשוב מחוץ לקופסא.

הדלי שולט על כלי הדם. מערכת העצבים. הדליים עלולים לסבול מתחושת עליונות, רוצים לאהוב את כולם קולקטיבית ולא ברמה האישית. מרדנות, כעס, אנרכיה. מקצועות המתאימים לדלי הם מחשבים, אלקטרוניקה, אסטרולוגיה, מדעים וטיס.

20.1 – 23.1 עם כניסת שמש למזל דלי, נוצרת בינה לבין כירון בטלה זווית 60 מעלות וזווית 90 מעלות לאוראנוס בשור. חוסר יציבות ותהפוכות הן ברמה הגלובלית והן ברמה האישית. התקררות אקלימית, סופות, תנודות הקרקע. ברמה החברתית הפגנות ומחאות. ברמה האישית זו קריאת התעוררות חזקה לדרך חדשה אם זה בזוגיות שמוצתה, עבודה, לימודים. כל אחד לפי מיקומם במפה האישית שלו.

באהבה,

מאיה גור פטל

40 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page