top of page
  • מאיה גור פטל

מולד הירח בדלי ותחזית 24.1 -30.1

קרררר! שמש בדלי מורידה את הטמפרטורות ומגבירה את הרוחות. כשברקע שבתאי ופלוטו צמודים בגדי כבר הכניסו קפאון.

בלפלנד יותר קר :)

24.1 מולד הירח בדלי צמוד לשמש ובריבוע לאוראנוס בשור. מולד הירח מתרחש מול הירח הלידתי של ישראל באריה בבית השלטון. חוסר היציבות במערך השלטון גדל עוד יותר. הריבוע לאוראנוס בשור מכניס חוסר יציבות של הקרקע, שינויים פתאומיים ביחסים עם מדינות שכנות.

ברמה האישית, חוסר מנוחה פנימי דורש עבודה נפשית מעמיקה. משפיע עכשיו בעיקר על מזלות דלי, אריה, שור ועקרב, קבוצת מזלות המקובעים, הפיקסים. קבוצה זו ידועה במקובעות שלה, בצורך העיקרי שלה בביטחון אישי. שמש בדלי רוצה הכרה ואהדה מהסביבה, נמצא בריבוע לאוראנוס בשור שבועט בכל מה שקשור לערכי החברה. שתי אנרגיות שונות במהותן אבל נוגעות באותו מקור – ביטחון אישי הנובע מההכרה מהסביבה או מהאותנטיות? הלחץ עכשיו בא לשנות מה שלא תורם לכם יותר בשגרה. אם יש הרגלים שהיוו לכם ביטחון כלכלי, אישי, זוגי. חוסר האיזון עכשיו מאיר את מה שלא תורם ואפילו תוקע ומעורר בעוצמה לשינוי תנועה והתרחבות מחודשת.

24.1 – 26.1 ונוס בדגים בריבוע לא פשוט למארס בקשת. שתי אנרגיות שונות מאוד בזווית לא נעימה. מצד אחד קיים צורך להרגיש, להתחבר ולהתחשב בסביבה מתוך הרמוניה ובאהבה. ומנגד דחף חזק לכבוש יעדים אישיים שבוערים בכם. חוסר האיזון גדול ועלול להוביל לכעסים ואשמה גדולים מתוך קורבנות, פיזור מטרות ואיבוד עצמי. לפני הצעד הבא, תשאלו את עצמכם מה המטרות עליהן לא תוותרו אבל כן תוך כדי התחשבות בסביבה? איפה האיזון? מרקורי בדלי בזווית הרמונית לוונוס ומארס, מפעיל את שיקול הדעת ונותן את האפשרות לחשב את הצעדים הבאים באופן רציונלי.

27.1 – 30.1 ונוס נצמד לנפטון בדגים. יחד מכניסים חמלה, תמימות ואהבה. זמן נפלא להיכרויות, התאהבות ורומנטיקה. אבל שימו לב שמארס בקשת בריבוע לנפטון בדגים עלול לחשוף אתכם לסודות לא נעימים ולמציאות שאינה כה ורודה כפי שחשבתם. בנוסף, מארס בריבוע לנפטון בדגים עלול ללבות כעסים קיימים בין בני זוג ואפילו לאלימות! כנות זו הנוסחה. מרקורי בדלי בזווית 60 למארס בקשת מזכיר לנו שתקשורת פתוחה, אמיתית וכנה חשובה ביותר להמשך קיומו של קשר זוגי יציב בזמן בו חוסר היציבות מבחוץ כל כך גדול.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

תודה לכם על כל תגובה, שיתוף עם חברים ולייק! להפצת הידע, המודעות והאור :)

38 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page