top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 31.1 - 6.2

מאמינים שעבר חודש מתחילת 2020? זוכרים מה היה בתחילתו?

שימו לב לעוצמת האנרגיות שעוטפות אותנו מאז ליקוי החמה ב26.12.2019. הטבע אומר את שלו: שריפות באוסטרליה, גשמים וסופות, רעידות אדמה, וירוסים, נחילי ארבה ועוד. גלי ההדף של האנרגיה מאוד גדולים עכשיו. איפה זה תופס אתכם בחיים הפרטיים? מתחזקים מיום ליום ומחזקים אחרים? או מרגישים חולשה, עצבים ואפילו דכאון? כל מי ששאל אם רואים באסטרולוגיה את התפרצות המגיפה בסין? מארס בקשת בריבוע לנפטון בדגים עלולים ליצור דלקת, זיהום שמתפשט מהר מאוד כיאה למזל קשת ובוודאי לדגים.

31.1 המתח עולה, פעולות נעשות מתוך פולסים רגעיים וסוערים כשהירח עכשיו בטלה 120 מעלות למארס בקשת. בנוסף, מארס בקשת בריבוע לוונוס ונפטון בדגים מגדיל את פיזור המטרות ואי אחיזתם בקרקע. נטייה למחאות ואף מעשי אלימות על רקע דתי, מגדרי, חוסר שוויון חברתי.

ברמה האישית, במידה ואתם כועסים ומאוכזבים מעצמכם, מבני הזוג או מהסביבה, תבדקו היכן קיים פער בין החלומות והשאיפות שלכם לבין המציאות. תהיו בהודיה על הקיים ונסו לגשר על הפער בהתאם לכלים העומדים ברשותכם כרגע תוך שיתוף, התייעצות ותמיכה מחברים, בני זוג ומשפחה.

1.2 שמש בדלי ניצבת מול פלוטו במפת המדינה במאזניים בבית השלטון ומאירה באור גדול את הצד הסמוי של השלטון. השימוש הפחות מוסרי בכוח לשם כוח. אלו סודות נוספים עומדים להתגלות? באותו יום, הירח נצמד לאוראנוס בשור ומטלטל את הקרקע ואת תחושת הביטחון והיציבות שבשגרה ומזכיר לנו שמה שמוכר וידוע, הוא לא דווקא נכון ותורם עבורנו. כל זה מתרחש כאשר ברקע שבתאי ופלוטו צמודים בגדי עושים עבודת סדר וניקיון מהבסיס.

2.2 – 6.2 ונוס בדגים בזווית 60 הרמונית לשבתאי ופלוטו בגדי מייצבים את תחושת הביטחון הפנימי. הערך האישי מתחזק ביחס למצב הקיים. מערכות יחסים מתייצבות מתוך בגרות והבנה הדדית של התרומה אחד כלפי השני. באותו הזמן, נפטון בדגים בזווית 60 הרמונית ליופיטר בגדי מחזקים את הפרקטיקה, ההבנה שכדי להגשים חלומות צריך לפעול למענם ולהתחיל מהבסיס.

3.2 מרקורי עובר למזל דגים. התקשורת משתנה לרגישה, מופנמת והרבה פחות ברורה עם מעברו של מרקורי לדגים עד 10.3. המציאות והדמיון מתערבבים, שימו לב להבטחות וסיפורים כי הנטייה כעת להפליג אל מחוזות שמעבר לכאן ועכשיו. מה אמת ומה שקר? הגבולות מטשטשים. עמידה בזמנים נעשית משימה קשה במיוחד לקראת נסיגת מרקורי בדגים שתחל ב17.2 ותמשך עד 10.3.

4.2 - 6.2 הראיה שלנו משתנה ביחס לטבע, מרקורי בדגים בזווית 60 לאוראנוס בשור

רואים ומרגישים את הטבע אחרת. תפיסת המציאות משתנה. הבנה עמוקה שאנחנו צריכים לחשב מסלול מחדש ביחסינו לאמא אדמה.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

אני מודה לכם על התגובות, שיתוף עם חברים ולייק למען הפצת הידע, המודעות והאור :)

41 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page