top of page
  • מאיה גור פטל

ירח מלא באריה! תחזית קרובה 7.2 - 13.2

חודש פברואר ממשיך בעוצמה את חוסר היציבות שעוטף אותנו מתחילת 2020. נכון שהתמונה ממש לא ברורה כרגע אבל זה לא אומר לשבת בחוסר מעש ולחכות..

7.2 - 8.2 מרקורי שנכנס לדגים, שינה לנו את התקשורת לרגישה ומעורפלת והרגש חזק עם הירח בסרטן. כדאי עכשיו להתחבר לאינטואיציה ולפעול מהבטן. לשנות תנועה ולהקשיב לחמשת החושים שעובדים בעוצמה מלאה.

כרגע עם זווית 60 של מרקורי בדגים לאוראנוס בשור, יש לנו הזדמנות לפרוץ מחסומים רגשיים, לשנות הרגלים שלא תורמים ואף גורמים לנזק. לחזק את המערכת החיסונית בגוף ע"י תזונה נכונה וספורט. מבחינה נפשית, להיפתח ולזרום עם המציאות המשתנה מבחוץ ומבפנים מתוך הודיה בעיקר משום

שוונוס עובר ממזל דגים לטלה ומכניס בנו חוסר שקט. וונוס בטלה גורם לחוסר סבלנות ומחזק את הצורך בסיפוק מיידי, עכשיו! הכעס מקבל עוצמה חזקה אף יותר מצמידות וונוס לכירון שנמצא גם כן בטלה. אם הגעתם למצב של חוסר סיפוק בזוגיות וקשרים חברתיים, שבו עם עצמכם לפני שתבואו בטענות לצד השני. מה זה אומר עליך ומה דרוש ממך לשנות על מנת לקבל יחס שונה.

9.2 דרמה! הירח מלא באריה. בגדול מביא לנו אנרגיה חיובית של רומנטיקה, אכפתיות, עזרה וחמלה לזולת. אבל, הרגשות הפנימיים סוערים מרגע כניסתו של וונוס לטלה וצמידותו לכירון והירח באריה מגדיל את הדרמה הסובבת את תחושת חוסר הסיפוק. גם אם הנטייה עכשיו לכעוס ולהתפרץ גדולה מתמיד, כדאי לנשום עמוק ולחכות לפני שתוציאו מילים שהדרך חזרה תהיה ארוכה מאוד אם בכלל. החוזקה של האריה זו החמלה.

במדינה חוסר היציבות גדל עם הירח המלא באריה בבית השלטון בריבוע לשמש בשור במפת המדינה. יחד מגדילים את חוסר יציבות הקרקע, הביטחון, השונים בחברה, הכלכלה והפער בין המצוי לרצוי, שבתאי בגדי נמצא על הIC במפת המדינה ומודיע חגיגית ובגלוי שהגיע הזמן לסדר חדש, וונוס וכירון צמודים בטלה מלבים את האווירה, מארס בקשת בדיוק מול אוראנוס הלידתי בתאומים מגבירים את העוינות מבחוץ ומבפנים ומתסיסים את האווירה.

10.2 – 12.2 חוסר מנוחה מלווה אותנו עם צמידות וונוס לכירון בטלה. בנוסף, יש עכשיו בלבול וחוסר בהירות לגבי המשך הדרך מהכיוון של יופיטר בגדי בהרמוניה לנפטון בדגים. למרות הזווית החיובית בין השניים, יופיטר בגדי מגדיל את מידת הדין, את אנרגיית השכר והעונש המאפיינת את שבתאי שליט מזל גדי. האווירה רצינית ופרקטית תחת השפעתו של יופיטר בגדי שדורש תוצאות בשטח, פחות דיבורים יותר מעשים והזווית לנפטון בדגים גורמת למעשים להתמוסס. אנרגיה כל כך שונה, מצד אחד משמעת עצמית והתמדה ומצד שני רפיון חושים וזרימה. אז מה כדאי לעשות? לבנות מטרות מהבסיס, מלמטה, תוך הקשבה וזרימה עם השינויים מבחוץ. והחשוב ביותר – להודות על מה שיש לך, הכל לא מובן מאליו וארעי כפי שנפטון מזכיר לנו.

13.2 הירח במאזניים מכניס אופטימיות, הרמוניה ורצון לשיתופי פעולה יחד עם מארס בקשת בזווית 60 הרמונית לשמש בדלי. אבל, חוסר הבהירות עוטף אותנו מכיוון יופיטר בגדי בהרמוניה לנפטון בדגים. והיום מרקורי כוכב התקשורת בדגים, נכנס לעצירה לקראת הנסיגה שלו שתתחיל ב17.2. אז למרות התחושה החיובית, כדאי להמתין עם התחלה של פעולות חדשות.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

33 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page