top of page
  • מאיה גור פטל

מזל טוב דגים! תחזית קרובה 14.2 - 20.2

לנשום עמוק ולקבל בהבנה ואהבה שינויים בתנועה, מרקורי נעצר בדגים לקראת הנסיגה שתחל ב17.2.

14.2- 16.2 לילית וכירון צמודים בטלה! גם בנפרד השפעתם אינם פשוטה. עכשיו הם יחד מעוררים חזק כאבים וכעסים חבויים שטואטאו מתחת לשטיח. הנטייה עכשיו להיעלב מכל דבר שאומרים, עושים ומפנים אליכם. פשוט מומלץ להימנע מביקורת כרגע. לתחושת הרגשי מצטרף ונוס שנמצא גם כן בטלה ומגדיל את חוסר הסיפוק שגם ככה גדול עכשיו. המילה הודיה מופיעה כאן הרבה בזמן האחרון ולא סתם. בעיקר עכשיו! אז כן, הודיה זה הסוד. וככל שרשימת התודה ארוכה, כך התלונות מפנות את מקומן מהבמה המרכזית.

16.2 מארס עובר לגדי ומחזק את השאפתנות והנחישות לשלוט בעניינים. האווירה נהיית בהשפעתו קרה, מחושבת ומעשית. השאיפה עכשיו להפוך רעיונות ומטרות בתאוריה, למבוצעות בשטח תוך נחישות והתמדה. המטרות ברורות מאוד ומתוכננות מראש יחד עם תוכניות מגירה למקרה ו... עם כניסתו של מארס לגדי, נוצר ריבוע לא נוח לכירון בטלה וזווית 120 לאוראנוס בשור. המטרות נבנות מתוך מקום של כאב עמוק שדורש שינוי. אבל, מרקורי כוכב התקשורת נמצא בעצירה בדגים לקראת הנסיגה שתחל מחר, ממוסס ומשנה את התוכניות ומזכיר לנו כמה אנחנו קטנים במערכת.

17.2 מרקורי נכנס לנסיגה בדגים עד 10.3. מערפל את הראיה, משבש את התכנונים והמטרות. מזכיר לנו שהטבע מעל לכל. זמן הנסיגה עכשיו זה זמן לזרום ולהתאים את עצמנו לשינויים בתנועה.

מרקורי בנסיגה בדגים עלול לגרום לחוסר ריכוז, עייפות, חולשה פיזית, תחלואה, שכחה, העברת חצאי מידע ואפילו מידע שגוי, חוסר הבנה הדדי. הנסיגה תשפיע על כל המזלות אך בעיקר על מזלות דגים, בתולה, קשת ותאומים. זמן הנסיגה הוא זמן התכנסות, הזרקור מופנה פנימה לערוך סיכום מסע של שלושת החודשים האחרונים בהם התקדמנו, יצרנו ועשינו. אז מה כן כדאי? לשמור על תזונה בריאה וחיזוק המערכת החיסונית, מדיטציה, יוגה. זמן נהדר ליצור אומנות.

19.2 שמש עוברת למזל דגים. מזל טוב! המזל האחרון בגלגל המזלות והשלישי ממזלות המים. הדגים מכיל בתוכו את אנרגית כל המזלות. מסמל את מעמקי הים. המפגש עם מעמקי הנשמה. אהבה שנאה, אור וחושך. סמל המזל שני דגים השוחים לכיוונים מנוגדים אך קשורים זה לזה, סמל לשוני ומצד שני למשלים. ויתור על האני למען אמת גדולה יותר המסמלת את השלם. הדגים מסמל את המקומות בהם אנחנו פוחדים וחסרי בטחון ממשהו גדול, דת, אמונה מתוך פחד, חרדה, עונש למשהו גדול מאתנו. עלול להביא לאיבוד עצמי.

הצד השני של הדגים מסמל מודעות, בטחון, שלווה, ואפילו הארה – חיבור טוטאלי לטבע וליקום.

ביהדות: מזל דגים חל בחודש אדר. משנכנס אדר מרבין בשמחה! אדרה – עמוד השדרה של הדג. דגים – סמל לברכה, פריון ומזל. חודש אדר ומזל דגים מסמלים את סוף הגלגל. שמחה ומזל לקראת פריצת האביב. התחלה חדשה של חיבור הרוח לנשמה ולנפש להמשך התפתחות.

הדגים שולט על משקל הגוף, כפות הרגליים.

הדגים עלול לסבול מתמימות יתר, חולמנות, תלותיות, אי יציבות, בעיות נפשיות.

הדגים טוב באומנות, תיאטרון, קולנוע, מוסיקה, תקשור.

עם כניסת שמש לדגים, נוצרת זווית 60 לאוראנוס בשור ומביאה הפתעות ותרחישים בלתי צפויים. מרקורי בדגים מערפל עוד יותר את התמונה ופני המציאות המשתנה מרגע לרגע.

20.2 חצויים? מצד אחד מקבץ כוכבים גדול בגדי, מארס, הירח צמוד ליופיטר, שבתאי ופלוטו מגדילים את הפרקטיות, הנחישות ויכולת ההתמדה בביצוע משימות בשטח. מצד שני מקבץ הכוכבים בדגים, שמש, מרקורי בנסיגה ונפטון ממוססים ומערפלים את התמונה.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

31 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page