top of page
  • מאיה גור פטל

מולד הירח בדגים. תחזית קרובה 21.2 עד 27.2

מרגישים התפזרות בימים האחרונים? במידה ושכחתם משהו חשוב, לא עומדים בזמנים, פחות נמרצים ורוצים רק לנוח, הכל בסדר. מרקורי בנסיגה בדגים קורא לנו לנוח ולהרפות. פחות לחשוב, יותר להרגיש ולזרום... עם מי ומה נעים לכם ועם מי ומה פחות? מה מרגיש לכם נכון ומה לא?

21.2 – 22.2 הכבדות של הימים האחרונים משתחררת מעט היום עם מעברו של הירח לדלי, ומאדים בגדי בזווית 120 לאוראנוס בשור. הדחף לשבור את השגרה ולצאת מהקונכייה מתחזק. אבל שימו לב שהרצון הזה לא מגיע ממקום של כעס ומרמור. מאדים בגדי בריבוע לכירון בטלה. במידה ויש פצעים פתוחים, כאבים וטראומות שמלווים אתכם, עכשיו זה זמן מצויין להתחיל לעבוד על ריפוי הפצעים.

23.2 היום, מולד הירח בדגים מביא אתו הרמוניה, יצירתיות, זרימה, וקריאה להיות נוכחת עם הבריאה. הירח נצמד לשמש ולמרקורי שנמצא בנסיגה ומציפים אותנו ברגשות עמוקים, נטיה לחולשה של המערכת החיסונית. תנו לרגשות להוביל, פחות לחשוב, לקבוע כמה שפחות פגישות כי הזמן עובד היום אחרת. שמרו על תזונה בריאה ופעילות גופנית.

23.2 – 25.2 שינוי גדול מתחיל בצעד קטן. וונוס בטלה בריבוע ליופיטר בגדי מעלים חוסר סיפוק, החמצה ומרירות. אם הדחקתם עד עכשיו את הצורך בשינוי הרגלים ואתם מרגישים חנוקים, זה זמן לשחרר את התקיעות. עם זאת, ישנה תחושת בלבול, חוסר פוקוס, הפרעות בתקשורת והתפזרות תוך כדי פעולה מכיוון שמאדים בגדי בזווית 60 לשמש בדגים הצמודה למרקורי בנסיגה. יחד משרים אווירה של תקיעות במקום. בנוסף, יופיטר בגדי בזווית 60 לנפטון בדגים מציפים אותנו באנרגיות כל כך שונות. יופיטר בגדי מעצים את הצד המעשי, הנחישות וההתמדה לעומת נפטון בדגים שמציף לנו את הרגשות ומערבב אותם, ממוסס את החדות, מסמל זרימה, הרפיה ומנוחה. האנרגיה מאוד חזקה לשני הכיוונים אז לפני שתלקו את עצמכם מחוסר סיפוק עצמי, התחילו בצעדים קטנים עבורכם, שינוי קטן שלאט יביא לשחרור גדול מעומס מיותר.

26.2 היום הירח בטלה מגביר את הרצון לעשות ולהתקדם. אבל, יופיטר בגדי בזווית 60 לנפטון בדגים עוצרים את המרוץ קדימה, ומכריחים לבדוק כל צעד שעושים. אם פקעה סבלנותכם וקצרה רוחכם, עיסוק בספורט יביא לכם פורקן נפלא עכשיו. יחד אתו שמרו על תזונה בריאה לחיזוק המערכת החיסונית הרופפת עם נסיגת מרקורי בדגים וצמידותו לשמש.

27.2 ניקיון פנימי. וונוס בטלה בריבוע לפלוטו בגדי מביאים אותנו לנקודת קצה. פרידה וניתוק מדפוסים התוקעים ומחלישים על מנת להעלות את הערך העצמי. אז ממה אתם מוכנים להיפרד על מנת להעלות את הערך שלכם?

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

21 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page