top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 28.2 - 5.3

זרימה. נסיגת מרקורי בדגים מציפה אותנו ברגשות, מרככת ומלמדת אותנו לזרום עם המציאות המשתנה לנגד עיננו אם נרצה וגם אם לא. בכל זאת, מה כן אפשר לעשות? להחליט ברמה האישית מה מתאים ומה לא. מה מיותר כרגע ומה נחוץ. במקביל לנסיגה, וונוס בטלה בריבוע לפלוטו בגדי מעלים בנו משקעים שניסינו להדחיק ומזכירים לנו שהסתרה של בעיות אינה מביאה לפתרונן. בעיות צריך לתקן ועכשיו זה הזמן.

28.2 – 29.2 יש עכשיו הזדמנות לפתור באופן יצירתי בעיות שחסמו אותנו מלהתקדם. הירח נצמד לאוראנוס בשור ומאפשר לצאת מתקיעות וכבדות. נצלו את ההזדמנות עכשיו, אזרו אומץ וצאו מהרוטינה. טפלו בתקלות, בעיות ומכאובים בדרך חדשה ומקורית. אם אתם חשים מועקה זה אומר שהגעתם לנקודת המפנה, לשינוי. וונוס בטלה בריבוע לפלוטו בגדי מביאים לפרידה מדפוסים ואנשים מעיקים.

אם התחלתם כבר תנועה חדשה ומרגיש לכם שהשינוי איטי, זה בסדר. שמש בדגים בזווית 60 למאדים בגדי מאטים את הקצב ומרקורי בנסיגה בדגים בזווית 60 לירח אוראנוס בשור מביא לחולשה והתפזרות.

1.3 וונוס בטלה בריבוע לשבתאי בגדי מעכירים את האווירה. וונוס בטלה משדר התלהבות גדולה, יצריות, חום וכוחניות. מדוכא עכשיו ע"י שבתאי בגדי הקר והמחושב. גם אם אתם עייפים ותשושים, אל תוותרו לעצמכם. המשיכו בעשיה למענכם תוך כדי בדיקה עצמית מה אתם מרוויחים מזה.

2.3 מהי הבחירה הנכונה? הכל בעיני המתבונן. הבחירות בארץ היום מתקיימות באווירה כבדה, ערפל כבד ותחושת תקיעות וחנק. עפ"י מפת המדינה בלבד נראה שהתחושה האפרורית תמשיך ללוות את האזרחים יחד עם הבנה והתפקחות שצריך לשנות לאט ומלמטה חוקים שפוגעים ביציבות המדינה.

2.3 – 3.3 חלום אל מול מציאות. שמש בדגים בזווית 60 למאדים בגדי מגדילים את הפער בין עולם הדמיון, הפנטזיה, הרמוניה וזרימה לבין המציאות הקרה. הפער בין שני העולמות גדל עוד יותר עם נפטון בדגים בזווית 60 ליופיטר בגדי. הצד החיובי כאן הוא שהזווית בין האנרגיות הכל כך שונות היא חיובית. גם אם המציאות ממש לא ברורה כרגע, ע"י צעדים קטנים, התמדה ונחישות תשיגו את המטרות.

4.3 עד כמה אתם מעריכים את עצמכם? וונוס בטלה בריבוע מדויק לשבתאי בגדי והביקורת העצמית חוגגת. היום מרקורי בנסיגה חוזר למזל דלי ויש הזדמנות לראות את עצמכם באור שונה וחדש, בלי כל הרגש שהציף אתכם מרגע ומרקורי נכנס לנסיגה בדגים ב17.2. קבלו את הביקורת האישית בחיוב ובהבנה מתוך אהבה ומודעות עצמית גבוהה.

5.3 האווירה מעט יותר נעימה והערך העצמי עולה כשוונוס היום נכנסת לשור ומעלה את הבטחון האישי והערכה, לראות את חצי הכוס המלאה, אבל בערבון מוגבל כי הכבדות ממאנת לעזוב - הירח בסרטן מול מאדים בגדי.

בקרוב מאוד האווירה הנעימה עומדת להשתנות עקב צמידות וונוס לאוראנוס בשור שירעידו את הקרקע, הבטחון והכלכלה. ברמה האישית, הבטחון העצמי מטלטל לטוב או לרע, כל אחד עפ"י מיקום אוראנוס במפה האישית שלו.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

51 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page