top of page
  • מאיה גור פטל

ירח סופר מלא בבתולה! תחזית קרובה 6.3 - 12.3

מותשים? אם אתם נקרעים עכשיו בין עבודה, תוכניות ומטרות ומנגד זרימה, ערפול, מנוחה ורגיעה... אל תדכאו אחת משתי האנרגיות האלו כי שתיהן מאוד חזקות עכשיו וההתנגדות להן מביאה לחולשה נפשית ופיזית ועדיין לא הגענו לשיא האנרגטי באמצע מרץ. אז מה כן כדאי? לעבוד וליצור מטרות חדשות עם הפסקות למנוחה, רוגע. מומלץ לשלב מדיטציה ויוגה.

6.3 הרגישות הפיזית והנפשית עולה כשהירח בסרטן מול פלוטו ושבתאי בגדי. זה לא הזמן להתווכח מי צודק :) הירח 150 מעלות למרקורי בנסיגה בדלי. כדאי לשהות בחברת אהובים ואוהבים וליהנות ממנוחה ורגיעה לפני בוא הגל הבא.

7.3 – 8.3 וונוס נצמדת לאוראנוס בשור, חוסר יציבות מרעיד את הקרקע, הכלכלה והביטחון האישי. עוצמת הטלטלה אינה ברורה והתמונה מעורפלת עקב צמידות השמש לנפטון בדגים שמטשטשים את המציאות. שימו לב אם יש בסיס לסיפורים והבטחות שמספרים לכם.

super full moon

9.3 ירח מלא בבתולה - סופר מון. הירח בבתולה מול שמש צמודה לנפטון בדגים. הירח נמצא בטווח קרוב יחסית לכדה"א ולכן נקרא סופר מון. השפעתו חזקה ביותר! התפכחות מאשליות או אחיזה בפנטזיות? זה הזמן לבדוק על מה יש לנו שליטה ועל מה אין. חוסר היציבות נחשף מולנו במלוא הדרו ואתו הבחירה הפרטית במה אתם בוחרים להתמקד כרגע ומה לשחרר. נוסף לירח המלא, וונוס ואוראנוס צמודים על אותה המעלה בשור מרעידים את השגרה, הקרקע, הכלכלה ומערכות יחסים. אכזבות וניתוקים מקרובים בעקבות הבטחות שלא מומשו.

10.3 – 12.3 מרקורי מסיים את הנסיגה ונעצר במעלה 28 בדלי לקראת חזרתו קדימה. ישנה תחושה חזקה של תקיעות במקום מבלי יכולת לראות בבהירות את הדרך ולהחליט מה הלאה. שמש ונפטון צמודים בדגים מערפלים את המציאות והירח במאזניים גורם לחוסר החלטה. אפקט הירח המלא מהדהד בעוצמה ומראה לנו כמה אנחנו קטנים מול איתני הטבע. נצלו ימים אלו לעצור לרגע, להתבונן ולהודות על כל מה שעברתם, השגתם ולמדתם עד עכשיו. לפני המרוץ הבא הקרב ובא.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

39 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page