top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 13.3 עד 19.3

אנחנו בעיצומם של ימים טרופים בהם המציאות עולה על תסריט דמיוני משובח וחוסר הוודאות בתפקיד הראשי. השיא הגיע עם הירח המלא בבתולה מול שמש ונפטון צמודים בדגים. מגיפת הקורונה מתפשטת כמצופה משמש ונפטון צמודים בדגים אבל היא תדעך לקראת אמצע אפריל. הנקודה החשובה כאן היא המשבר הכלכלי שמגיע בעקבותיה.

13.3 נכנסנו לאפטר שוק. הימים שאחרי הליקוי לבנה. מציאות חדשה נפרשת לנגד עיננו, חוסר הוודאות מתחיל לפנות את מקומו למערך כלכלי חדש. ערכים חדשים וסדר עדיפויות חדש. מבינים שצריכים להתאים את עצמנו למציאות חדשה ולערוך תכניות פרקטיות להמשך בהתאם למצב. מאדים בגדי נותן לנו את הדרייב לבצע תכניות בראש צלול ושקול, מתקרב ליופיטר שנמצא גם כן בגדי ויעצים את תכונותיו.

14.3 – 15.3 מה אמת ומה אשליה? המציאות הערומה נחשפת עם שמש בדגים בזווית 60 לפלוטו בגדי. האילוץ להיות בבידוד שנכפה על כל כך הרבה אנשים בכל רחבי הגלובוס! פלוטו בגדי מבודד ומאלץ להתכנס ולעשות עבודת ניקיון פנימית עמוקה והשמש בדגים מאחדת את כולם ואנחנו מגלים שכולנו רשת אחת גדולה, מושפעים ומשפיעים אחד על השניה. המפתיע זה הבידוד שלרבים קשה מאוד אתו כשלמעשה אנחנו נמצאים בבידוד כבר שנים כשהתקשורת נעשית דרך רשתות חברתיות שמציגות את הצד שרוצים שיראו ובעצם כל אחד לבד עם עצמו בבית שלו. שימו לב אם קיים בכם צורך עז למתוק, וונוס בשור מביאה נחמה בעזרת פחמימה 😊. הירח בעקרב בזווית 60 לפלוטו בגדי מתבטא במניפולציות ומזימות. איזה אינטרס פועל ומפעיל אתכם ממקום מאוד עמוק. עכשיו זהו זמן לתקן מה שהתקלקל ומעלה אבק, להיפרד מציוד ישן כדי לפנות מקום לחדש. בנוסף, נפטון בדגים בזווית 60 למאדים בגדי מביאים להתפזרות במטרות, חוסר ארגון, בלבול ולהתפשטות נוספת של התחלואה.

16.3 מאדים בגדי נצמד ליופיטר ויחד מגדילים את הנחישות, ההתמדה וכח הרצון לבצע משימות. אבל יופיטר מעצים את תכונות מאדים בגדי לטוב ולרע, גורם לתפוצה נרחבת יותר של המגיפה בגלל זווית 60 לנפטון בדגים. כמו כן, הצמידות של השניים עלולה להביא לירידה כלכלית מסיבית שכבר החלה.

17.3 חוקים נוספים עולים בעקבות המציאות החדשה על מנת להכניס סדר לשגרה הלא ברורה. הירח בגדי על הדרקונים מכביד על האווירה. כדאי לנוח ולא להעמיס על עצמכם במשימות היום במיוחד שמרקורי כוכב התקשורת חוזר לדגים, המזל ממנו התחיל את הנסיגה ב17.2 והתקשורת אינה ברורה.

18.3 האווירה רצינית ואפרורית. ירח בגדי צמוד למאדים, יופיטר ופלוטו בגדי. הכלכלה ממשיכה לרדת. מבחינה אישית זמן זה דורש מאיתנו לבצע סדר פעולות חדש.

19.3 מתרגלים לשגרה החדשה? שמש בדגים בזווית 60 לשבתאי וירח בגדי נותנים לנו מוטיבציה להכניס סדר וארגון למציאות ההזויה. כירון בטלה מבטא את הפצע של כולנו כרגע שיוצר צומת T עם ציר הדרקונים ומבינים בדרך הכואבת והפשוטה שאנחנו מרכם אחד. כשאחד נפגע או יוצא נשכר זה משפיע על כולנו בסופו של דבר. לכל מי ששאל מתי התקופה נגמרת, התשובה שלי התקופה נגמרה. אנחנו ניצבים עכשיו בפתח של תקופה חדשה עם הבנות חדשות שחלקן היא העובדה שאי אפשר לפגוע במשאבי הטבע מבלי להיפגע חזרה. החיים עבור כסף וכח אינם נכונים בעיקר כאשר מובילים בסופו של דבר לשנאה, פילוג, תחלואה ובידוד. על כולנו מוטלת האחריות והאפשרות לשנות את המקולקל, לחשב מסלול מחדש שכולל בתוכו הודיה ותרומה לקהילה ולסביבה. מאדים צמוד ליופיטר ופלוטו בגדי מביאים לנו הזדמנות לחשבון נפש עמוק מאוד ולהתחלה חדשה. איזו התחלה? בסופו של דבר תלוי רק בנו.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

39 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page