top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 27.3 - 2.4

אחרי שנכנסנו בעל כורחנו למציאות חדשה, איך אתם מתמודדים עם השגרה?

27.3 - 28.3 זמנים חדשים. גילינו איך כולנו משפיעים ומושפעים אחד מהשני לטובה ולרעה, אדם אחד הפיץ מחלה שהתפשטה על פני כל הגלובוס והפתרון כרגע זה ניתוק ושיתוק המערכת, ובידוד האנשים באופן פיזי אחד מהשני. מצד שני יצרנו חיבור ממקום של אחווה, שיתופים, עזרה הדדית ונתינה. וונוס בשור בזווית 120 ליופיטר ופלוטו בגדי מגלים לנו את הצד החיובי שמחבר את כולנו לרשת אחת. גם אם בפיזי אנחנו לבד, אנחנו בעצם יחד, אם זה ברשתות חברתיות, מתן עזרה טלפוני, סיוע במזון עד לדלת, סבלנות וסובלנות האחד כלפי השניה.

29.3 מאדים מגיע לסוף גדי ומתקרב לצמידות עם שבתאי שנכנס לדלי בשבוע שעבר. תחושה כבדה ומתסכלת כי מצד אחד ידוע שנגמרה תקופה והמערכת הכלכלית חברתית לא תחזור להיות כפי שהייתה. אבל מרגישים תקיעות חזקה. הקרבה בין מאדים לשבתאי מרגישה כמו גז וברקס יחד. אנרגיה שבאה לשנות את דרך הפעולה אבל אומרת לא כרגע. לחשוב היטב לפני שמחליטים צעד קדימה כי הבנו כמה פעולה של אדם אחד משפיעה על הסביבה. הבנו שאם אני רוצה לעלות, עלי לחשוב על כלל המערכת ועלי כחלק קטן ממנה. כדאי עכשיו להרפות ולשחרר ולהביט על פני השינוי בעיניים פקוחות לרווחה. ולתכנן את צעדינו בהתאם. שבתאי בדלי מתקרב גם לריבוע לאוראנוס בשור ומתחיל לפרק תאים במערך הכלכלי הקיים שאינם תורמים יותר למערכת. פירוק התאים במערך הכלכלי החדש יצבור תאוצה אמנם בסוף 2020 אבל כבר עכשיו רואים את התמונה על הקיר. הצד החיובי כאן הוא הבנה ומודעות עמוקה לערכים הלא חומריים כמו תקשורת חדשה עם המשפחה, הקשבה הדדית וקרבה מחודשת לחברים ומכרים. למרות הבידוד, הקרבה גדולה וממלאה את המצברים.

30.3 פלוטו ויופיטר צמודים על אותה המעלה בגדי עד 8.4! יחד מציבים אותנו בפני העובדה הלא פשוטה שנגמרה תקופה ומראים את הקושי של המציאות החדשה. התסכול הכלכלי עולה שלב כאשר אין פתרונות מעשיים מצד השלטונות. קבוצות בעם עלולות לקחת את החוק לידיים ולנסות למרוד. ישנו צד חיובי שמגיע משבתאי בדלי ומסמל את זכויות החברה שאנחנו חלק ממנה. מה עלינו לשנות לחוד וביחד על מנת שהמערכת תתפקד ביעילות ותתרום לנו.

31.3 – 2.4 מאדים נכנס לדלי ונצמד על המעלה עם שבתאי. לחץ אנרגטי חזק מאוד. עלולות לפרוץ מחאות, הפגנות ואלימות ציבורית אבל גם ברמה האישית הפתיל קצר מאוד אז כדאי להימנע מוויכוחים כרגע. לשחרר את האנרגיה בספורט אירובי משולב בנשימה נכונה. הצד החיובי של אנרגיה זו יכול להביא לפריצות דרך במדע, תרופה לווירוס? ראיה מערכתית כלכלית חדשה מתוך התחשבות בשכבות הנמוכות באוכלוסייה. ב1.4 הירח עובר לסרטן ומכביד על האווירה. כדאי לשתף קרובים בתחושות שלכם, אולי אפילו תופתעו לטובה. שימו לב לכל מבטיחי הבטחות ללא כיסוי שמנסים לנצל תמימותם של אחרים, מרקורי בדגים נצמד לנפטון. הצד החיובי של מרקורי צמוד לנפטון בדגים זו היכולת הגבוהה להתחבר לאינטואיציה, הצד הרוחני והרגשי מקבל נפח משמעותי כעת. תיהנו ממנו והטעינו את אהובכם ואת עצמכם באנרגיה חיובית בעזרת דיבור, מגע, אומנות והרפיה.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

38 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page