top of page
  • מאיה גור פטל

ירח מלא במאזניים. תחזית קרובה 3.4 - 9.4

התחדשות. האביב בשיאו מסמל שנה אסטרולוגית חדשה. בשונה מאביבים קודמים, אנחנו חווים עכשיו מוות של תקופה ותחילתה של מציאות חדשה, לידה חדשה לעולם חדש. תקופת המעבר אפופה בחוסר וודאות, הרבה פחדים וחרדות ממש כמו לפני לידה חדשה. תהיו סבלניים עם המתרחש בחוץ, באמונה ובאמון במערכת שלא סתם התהליך קורה ומקדו את האנרגיה בהודיה ובנתינה לקרובים אליכם ולרחוקים, בהפצה של אור ותודה על כל פרט כי אין מובן מאליו. שחררו את האגרסיות בפעילות ספורטיבית אבל גם כדי להחיות את הגוף והנשמה.

3.4 הירח היום עובר לאריה בזווית 180 לשבתאי ומאדים בדלי. כעס שהתחיל עם צמידות שמש לכירון בטלה, מתגבר עכשיו ועלולות להתחולל מחאות גלויות. מרקורי צמוד לנפטון בדגים דואג לערפול התמונה וחוסר וודאות שנמצא אתנו כבר תקופה ומראה לנו שההדבקה עדיין רחבה וכן כדאי להישאר בבית.

4.4 התקשורת פתוחה יותר עם מעבר וונוס לתאומים. הצורך לצאת מהבית גדול עכשיו. הייתם במנוחה עד עכשיו והתמלאתם בתירוצים ומתוקים? זה הזמן להניע את הגוף אבל עדיין כן להישאר בבית. אם אתם חייבים מפגש חברתי, נסו אפליקציות חברתיות למפגשים חברתיים חדשנים שמתאימים לעידן הדלי אליו נכנסנו בסערה שכל כך אופיינית למזל זה.

5.4 מקבלים רעיונות חדשים לתקשורת בין אישית? ליצירה ואולי אף פרנסה? מאדים בדלי בזווית 120 הרמונית לוונוס בתאומים ולאט מתרחק משבתאי שגם כן נמצא בדלי משתחררים מעט מתחושת התקיעות המעיקה שעוטפת אותנו בתקופה האחרונה ומתמלאים ברעיונות חדשים ויצירתיים לעשייה חברתית משותפת בתנאים הקיימים, שינוי תנועה ופתחים לפרנסה חדשה. עם זאת, עדיין יופיטר ופלוטו צמודים בגדי עד 8.4.

6.4 – 7.4 המתח עולה שלב. מאדים בדלי בריבוע לאוראנוס בשור. שני כוכבים מאוד אנרגטיים בעוצמתם בזווית לא נעימה בכלל במזלות הפיקסים. האלימות והתוקפנות עולה שלב, עמידה על עקרונות אל מול השינויים המתחוללים מבחוץ. במפת המדינה, מאדים בדלי מסמל את האזרח הפשוט, ניצב מול הירח הלידתי באריה המסמל את השלטון ומראה לנו מרידות ואלימות של קבוצות שונות בעם אל מול השלטון. יחד עם זאת ישנה תקווה ונאמרות הבטחות לגבי שיפור המצב הכלכלי של העם. האמנם? מרקורי בדגים בזווית 60 הרמונית ליופיטר ופלוטו בגדי מכניס אמונה ותקווה למציאות הלא פשוטה.

8.4 ערב ליל הסדר. הירח מלא במאזניים נמצא מול השמש בטלה. חג הפסח מסמל עבורנו יציאה מעבדות לחירות. הירח המלא מול שמש בטלה יחד עם האנרגיה הסוערת של מאדים בדלי בריבוע לאוראנוס בשור מעצימים את חוסר יציבות הקרקע והכלכלה, מחאות ואלימות חברתית. ברמה הרגשית, הירח המלא במאזניים מושך אותנו להתמקד ברוח ולא להישאב לחומר ולרגשות נמוכים שפועמים בחוזקה כרגע. זמן לפתוח את הרגשות ולשנות תנועה. כמה אירוני שכרגע אנחנו נמצאים בסיומה של תקופה ובהתחלה חדשה שעדיין לוטה בערפל ואינה ברורה. מה שברור הוא שיופיטר ופלוטו צמודים בגדי מראים לנו סוף של תקופה והתחלה חדשה מהבסיס. יופיטר הכוכב הגדול ביותר במערכת השמש אחרי השמש, מעצים לטוב ולרע את האנרגיה של המקום אליו מגיע. פלוטו הכוכב הקטן והרחוק במערכת השמש, מסמל את המוות והלידה מחדש. בימים אלה, כששניהם צמודים בגדי ומראים לנו באופן ברור וחד מאוד שנגמרה תקופה ולא תחזור. אנחנו בפתחו של עידן הדלי. אז בערב הזה שאנחנו חוגגים בהסגר, כל אחד לעצמו את היציאה מעבדות לחירות, חשבו באמת מסלול מחדש. אלו תובנות קיבלתם בזמן הפאוזה מהשגרה שנכפתה עלינו? ההפסקה ממרדף יום יומי אחר הצלחה, הכרה, כסף, קריירה, תשוקות, יצרים, מעמד וכח. איפה טעינו וקיבלנו הזדמנות לתקן מחדש. אלו מטרות מובילות אותנו? ניתנה לכולם פה הזדמנות בעל כורחנו לצאת מעבדות לחירות. להשתחרר מעגל הזהב של עצמנו. מה סימבולי יותר מליל הסדר לחשב מחדש אלו ערכים מובילים אותנו? האם אתם אותנטיים או תוצאה של חינוך? עד כמה אתם מכירים את עצמכם? שבתאי כוכב הדין שנמצא בדלי עוזר להבין את המציאות מזווית שונה וחדשנית ותורם רעיונות מקוריים שיכולים לצאת לפועל ע"י מאדים שנמצא גם כן בדלי. הירח במאזניים מציף געגוע לתחושת הביחד ולהבנה ותובנה שהמהות נמצאת בשיתוף, באהבה.

9.4 המתח בו היינו בתקופה האחרונה משתחרר מעט ולאט. מרקורי בדגים בזווית 60 הרמונית ליופיטר ופאלאס בגדי מעלים לכותרות את החשיבות של עזרה הדדית, שיתופי פעולה ונתינה לזולת. הבנה שהכח נמצא בעם. כולנו מחוברים מושפעים ומשפיעים האחד על השנייה. ומתוך המציאות החדשה מתחילים להבין איך הפחד והאימה מחלישים ומצמצמים ואיזו תרומה יש לביחד החדש ולשיתופי פעולה.

עד כאן,

באהבה,מאיה גור פטל

64 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page