top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 24.4 - 30.4

התקדמות או נסיגה? מולד הירח אתמול בשור בצמוד לאוראנוס ולשמש מביאים הבזקים של פריצה ושחרור מהעוצר ויציאה לחופשי. האמנם? מצד אחד ישנה פתיחה מחודשת של מקומות עבודה, מצד שני זו אינה חזרה לשגרה שהייתה וגם לא תהיה. אוראנוס כוכב המהפכות שנמצא בשור מסמל טלטלות בכלכלה ובביטחון החברתי והאישי ושינוי מהותי מהבסיס, התחלה חדשה. הירח המולד בצמוד לאוראנוס בשור מסמל לנו חודש רווי שינויים ותהפוכות כיאה לאוראנוס.

24.4 זמן טוב לצאת מהקופסא ולחשוב על כיוונים שונים ומגוונים להתקדמות. להתייעץ ולהיעזר בחברים ובמשפחה על מנת לקדם אחד את השני מבחינה כלכלית. מצד שני לא כדאי להעביר ביקורת אחד כלפי השני, הפתיל קצר והולך ומתקצר ביומיים הבאים.

25.4 – 26.4 יומיים סופר עוצמתיים של טלטלות, זעזועים, יצירה ופריצה. שמש צמודה לאוראנוס בשור, יחד ניצבים בריבוע לשבתאי בדלי. מקביל להם, מרקורי בטלה בריבוע לפלוטו שנכנס לנסיגה וצמוד ליופיטר בגדי, העיניים נפקחות לרווחה אל מול חלקים מהאמת שהסתתרו מאתנו עד עכשיו. הבטחון הקיים לכאורה מטלטל ואיתו הערכים עליהם נשענו עד עכשיו. הריבוע לשבתאי בדלי מביא להתפכחות אל מול המציאות החדשה שנוצרה כאן, יחד איתה נולדים ערכים חדשים ורעיונות חדשים לתעסוקה מתוך התחושה של החוסר יציבות. עכשיו זה הזמן לצאת מהקופסא המחשבתית ולבחון את היכולות התעסוקתיות העומדות ברשותך, לחשב מסלול מחדש ולבצע פעולות שיפתחו דרכים חדשות להתפתחות. שיתופי פעולה חדשים בעלי אינטרסים משותפים נרקמים כשוונוס בתאומים בזווית 120 הרמונית למאדים בדלי. ברמה האישית שימו לב לערכים ולצרכים שמובילים אתכם. מה השתנה? איפה אתם מרגישים דחף לשנות כיוון? עוצמת השינוי מאוד חזקה ומשפיעה על כולם, אך בעיקר על מזלות שור, עקרב, דלי ואריה.

27.4 מרקורי כוכב התקשורת עובר לשור ונדמה שהפעילות לשינוי כלכלי, חברתי מאטה את הקצב. אמנם התקשורת נעשית איטית וישנה תחושה של עצירה בגלל הריבוע שנוצר בין מרקורי בשור לשבתאי המחושב בדלי, אבל מרקורי מתקדם לצמידות עם אוראנוס בשור וגל מחאות גדול לפנינו. ברמה האישית הביטו סביבכם ובדקו מי שואב מכם אנרגיה ועם מי אתם בהזנה הדדית. זמן מצוין ליצור קשרים חברתיים חדשים בעלי אינטרסים משותפים כדי לפרוץ ולהתקדם יחד. במידה וההקלות בסגר מאפשרות לכם לצאת, זה בהחלט זמן טוב להתאוורר, לשנות אווירה ולהיפגש עם חברים.

28.4 – 29.4 התכנסות עם מעבר הירח לסרטן. זמן להתחבר לשורשים מהם צמחנו ממקום של הבנה והודיה. נצלו את הפאוזה לבדוק עם עצמכם מה הניע אתכם לפעולה בשיגרה. מה אהבתם ולמה התחברתם ולמה לא. מה נתן לכם ביטחון כלכלי וחברתי עד עכשיו. האם אותו ביטחון ימשיך לשרת אתכם הלאה או שהגיע הזמן לשנות כיוון. קחו בערבון מוגבל מילים יפות והבטחות גדולות שנאמרות בימים אלה, וונוס בתאומים בריבוע לנפטון בדגים עלולים ליצור אווירה אופטימית מידי שתתברר כאשליה.

30.4 פתיחה מחדש של המסחר בהתאם למציאות החדשה. מרקורי צמוד לאוראנוס בשור פותחים את המערכת הכלכלית, חברתית מחדש, אבל מנגד, מבעבעות תסיסות ומחאות של קבוצות שונות מתוך מצוקה כלכלית ואינטרסים הישרדותיים משותפים לשינוי המערכת הקיימת. הצמידות מתרחשת בריבוע לירח הלידתי באריה במפת ישראל ומסמל את הפער בין הצורך ההישרדותי של העם לבין מעמד השלטון ומי מושך בחוטים. שני המזלות שור ואריה משתייכים לקבוצת המזלות הפיקסים, המקובעים ומסמלים מאבק עיקש וארוך לפנינו. שבתאי בדלי ניצב בדיוק מול הירח הלידתי בבית השלטון של מפת ישראל ובריבוע למרקורי ואוראנוס הצמודים בשור. שבתאי בדלי דורש סדר כלכלי, חברתי חדש. מאבק על שוויון זכויות ושינוי חוקים ומסגרות לטובת העם. שבתאי מסמל תהליך ארוך של שינוי אבל הריבוע עכשיו לאוראנוס ומרקורי בשור מזרז את התהליך. הניצנים של השינוי בקעו מן הקרקע.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

34 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page