top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 8.5 עד 14.5

ראיתם את הירח המלא אתמול? ירח מלא בעקרב שהטעין אותנו באנרגיה עוצמתית מאוד וכיוונן אותנו רגשית בהתאם למציאות החדשה. למרות החזרה כביכול לשגרה, בטח שמתם לב שהמצב לא יחזור להיות כפי שהיה עם כל ההגבלות החדשות, האיסורים והחוקים. מי מוביל ומה האינטרסים שלו. אבל הדגש העיקרי היום הוא לפעול מתוך הבנה עמוקה שהמערכת החברתית, הכלכלית השתנתה ואנחנו איתה יחד.

8.5 יום מצויין לבצע משימות שתכננתם לאחרונה. הירח בעקרב במשושה למאדים בדלי מעניקים לנו אורח רוח, נחישות ואומץ לעשות דברים שדחינו עד עכשיו. אז אל תדחו למחר מה שאפשר לבצע היום.

9.5 תחושת אכזבה מהחזרה לשגרה מהדהדת חזק והאסימונים מתחילים ליפול בנוגע למציאות עכשיו. אלו הבטחות שנאמרו הן בגדר אשליה ומה אמת. יחד עם פקיחת העיניים, התקשורת נעשית פתוחה יותר וחדה. זמן טוב לצאת מהקופסא פיזית ומנטאלית. להיפגש עם חברים במידה ואפשר. ליצור חברויות חדשות וקשרים חדשים עם אנשים בעלי אינטרס המשותף לשלכם. צרו פתרונות יצירתיים לבעיות שנוצרו יחד עם המציאות החדשה, לשתף ולחלוק את הרעיונות.

10.5 התקשורת כנה, ישירה ופרקטית. מרקורי בשור במשולש לפלוטו ויופיטר בגדי. התקשורת ממוקדת על מטרות משותפות. אבל, מרקורי בשור יוצר גם ריבוע למאדים בדלי והכעס גדול. שימו לב לא לקפוץ קדימה מתוך הכעס, לחשוב היטב לפני שעושים פעולה מתוך שיקול דעת וראיית הכלל.

11.5 התקשורת עולה הילוך ונעשית מהירה. מרקורי עובר לתאומים והידע זורם במהירות. פתיחה נרחבת של מקומות עבודה רבים נותנים לנו תחושה שהמערכת הכלכלית, חברתית חוזרת כביכול לקדמותה. אבל, מרקורי יוצר משולש לשבתאי בדלי שנכנס היום לנסיגה ומאט את הקצב. זמן לחשב מסלול מחדש מבחינת עבודה וקריירה.

12.5 הרגשות מעט כבדים עם מעבר הירח על פלוטו ויופיטר בגדי, ומצד שני השמש בשור במשושה לנפטון בדגים משרים תחושת אופטימיות. בנוסף, מרקורי בתאומים במשולש לשבתאי שבנסיגה בדלי, מביאים רעיונות חדשים איך לשנות תנועה ולהביא לנו תרומה חברתית, כלכלית משותפת.

הולדת וונוס עפ"י ציורו של בוטיצ'לי 1485

13.5 כוכב וונוס נכנס לנסיגה במזל תאומים לתקופה של חודש וחצי עד 26.6.2020. בפעם האחרונה שוונוס נכנס לנסיגה באוקטובר - נובמבר 2018 במזלות עקרב ומאזניים. מידי 8 שנים ונוס יוצר פנטגרם (מחומש) סביב השמש ונכנס לנסיגה באותו מזל ששהה בו לפני 8 שנים. אם זיכרונכם חזק, בדקו היכן הייתם ואלו נקודות ערכיות עלו בכם במאי, יוני 2012. וונוס נותן לנו הזדמנות להאט את הקצב ולבדוק את ערכנו אל מול החברה ובעיקר מול עצמנו. זמן לבדוק מה השגת עד היום. להודות או להתחרט על הקיים כי שום דבר אינו מובן מאליו. זמן ונוס בנסיגה מעלה תחושת חוסר סיפוק וכעת נמצא במשולש לירח בדלי שמעמיק את הכמיהה לשינוי. זה זמן לבדוק מחדש את הערכים שמובילים אותנו. זמן חשיפה, מודעות, שחרור, פרידה, שינוי תנועה. במקביל לנסיגת וונוס, מאדים נכנס היום למזל דגים והדחף לעשות ולהתקדם נהיה איטי והמטרות החיצוניות פחות ברורות, החיצים מופנים פנימה על מנת שנפרד מדפוסים שמכבידים עלינו, נשחרר רגשות עמוקים וקשרים מעיקים.

14.5 יופיטר ענק הגזים נכנס לנסיגה בגדי עד 13.9.2020. יופיטר הכוכב הגדול ביותר במערכת שלנו אחרי השמש, מעצים את תכונות המזל אליו מגיע לטובה ולרעה. יופיטר נמצא בגדי כבר מדצמבר 2019 ונצמד לפלוטו, יחד הביאו לשבר כלכלי גלובלי שלא הגיע אל סיומו. יופיטר בגדי מעצים את תכונות מזל גדי שמסמל את חשיבות החומר, הישרדות חזקה, בניה מחדש ועבודה קשה. ביקורת מאוד גדולה ונטייה לחרדות. יופיטר בגדי פוקח את העיניים למציאות כפי שהיא, ללא פילטרים. זמן הנסיגה הוא מעין חישוב מסלול מחדש. האם אתם שלמים עם המהלכים הכלכליים שעשיתם עד היום מדצמבר 2019? ביוני, שוב ייצמד יופיטר בנסיגה לפלוטו בגדי ועוד שכבה נושרת וחושפת פלח נוסף מהאמת העירומה.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

30 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page