top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 29.5 עד 5.6

הגענו לסוף חודש מאי באווירה צבעונית וסוערת משהו. חג השבועות באווירת ירח באריה, מקרב לבבות, מחבר ומשרה חמימות. זמן נהדר למפגשים משפחתיים וחברתיים. עם זאת, לא כדאי להיכנס לשיחות רגשיות שעלולות להביא למלחמות אגו. כמו כן, סכנת התחלואה עדיין כאן אם כי בממדים סבירים.

29.5 בא לכם לצאת למסע חדש? שמש בתאומים במשושה לכירון בטלה מדגישים את הקשיים שבשגרה. הדחף לפרוץ את תקרת הזכוכית חזק מאוד כרגע עם מאדים בדגים במשושה לאוראנוס בשור ובריבוע לשמש בתאומים. אבל הבעיה היא שמאדים בדגים מפזר את המטרות לכיוונים שונים וונוס בנסיגה בתאומים בריבוע לנפטון בדגים מערפלים את התמונה. בקיצור, חסר פוקוס. הנקודה החיובית כרגע היא האטה בקצב עם מעבר מרקורי לסרטן. אז גם אם נדמה לכם שאתם לא בקצב, אתם כן. זמן להפעיל שיקול דעת, לעצור לרגע ולבדוק אם המטרה משתלמת עבורכם.

30.5 חוסר שקט. מאדים בדגים בריבוע לשמש בתאומים מגבירים את האי שקט והכעס, אבל מקבלים מעצור ממרקורי בסרטן בזווית 150 לשבתאי בדלי שמכריחים אותנו לפעול בהגיון ומתוך אחריות אישית.

31.5 מרגישים פער בין מה שאתם צריכים לבין מה שאתם רוצים? וונוס בנסיגה בתאומים בריבוע למאדים בדגים מגבירים את חוסר הסיפוק, ההחמצה וכעס. היזהרו מלפעול מתוך פולסים רגעיים של עצבים שתתחרטו עליהם.

1.6 – 2.6 הגענו לחודש יוני! מידי שנה, חודש יוני מסמל את תחילתו של הקיץ, מפגשים חברתיים, בילויים וטיולים. השנה חודש יוני שונה מקודמיו בגלל החוסר וודאות והמתח הרב שמלווים אותנו. תחושת כעס וחוסר סיפוק מגיעים ממאדים בדגים בריבוע לוונוס בתאומים שנצמדת לשמש. ישנה סכנה מאלימות מתוך יצר רגעי של כעס בין בני זוג, במשפחה, בחברה וגם ביטחונית. הניגודיות בין השכל לרגש קיצונית ובאה לידי ביטוי גם בעזרת הירח במאזניים שמזכיר לנו כמה אנחנו יצורים חברתיים אוהבי בריות, ומולו ניצב כירון בטלה שמדגיש את הכעס המבעבע מחוסר שביעות רצון אישי וקולקטיבי. פער גדול בין מה אני צריך לבין מה אני רוצה.

3.6 קצרים בתקשורת ומתח גדול באוויר. לנשום עמוק. להסביר כמה פעמים מהי כוונתכם כי קיימת נטייה חזקה לפרש את הנאמר בצורה לא נכונה ומשם קצרה הדרך לנתק. נוסף על כך, רמת הרגשות עולה עם מרקורי בסרטן במשושה לאוראנוס בשור ומאפשרים לשחרר רגשות. אז אם אתם נמצאים בחוסר וודאות, כועסים על בני הזוג, חברים וכו. תעצרו לרגע, הביטו פנימה ותבדקו מי אתם, מה הרצונות שלכם, אלו טיפוסים אתם מושכים אליכם ועד כמה אתם מעריכים את עצמכם?

4.6 ונוס בנסיגה צמודה לשמש, נקראת בשפה האסטרולוגית קזימי שהפירוש הוא התכה. וונוס נעלמה מעיננו לאחר שהופיעה במשך תשעה חודשים לאחר שקיעת החמה. וונוס תחזור לנצנץ כשתתרחק 10 מעלות מהשמש ותופיע לפני הזריחה. תהליך ההתכה של וונוס עם השמש הוא נקודת שיא במחזוריות וונוס. הצמידות שלהם בתאומים מתמקדת במערכות יחסים ובתקשורת הדדית. הצד החיובי בנסיגת וונוס בתאומים הוא שהתקשורת פתוחה, כל הקלפים פרוסים על השולחן. What you see is what you get.

5.6 ליקוי לבנה 15 מעלות בקשת יוצר צומת T מאוד משמעותי כאשר מולו השמש בתאומים באותה המעלה ושניהם בריבוע למאדים בדגים. על כך אפרט בפוסט הבא.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

59 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page