top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 12.6 - 18.6

יצא לכם להתמודד מול אנשים שלא נוח לכם איתם? הרגשתם פחד או דחיה? זו קריאתה של ליקוי הלבנה בקשת מול שמש בתאומים שהעירו אותנו ועדיין מעירים לצאת מהקונכיה ולהיפתח עם כל האני שלנו מול העולם.

12.6 – 13.6 חשבנו שהסרט מדע בדיוני שנכנסנו אליו בתחילת 2020 עוזב אותנו וזה לא קורה. אנחנו חווים מציאות שמשתנה מול עיננו והיא אכן עולה על הדמיון. כל רגע נתון לשינוי פתאומי. אז מה כדאי לעשות? לחדש קשרים עם חברים, לתקשר כמה שיותר כי הכח הוא ביחד. לזרום עם השינויים ולהבין שהמטרה לשינויים האלה היא לתקן את מה שמקולקל. אנחנו חלקיק קטן ממערכת כלכלית וחברתית גלובלית שעוברת שינויים מהבסיס. תהליך הניקיון מהבסיס שמגיע מפלוטו ויופיטר בגדי, יוצר שינויים מרחיקי לכת בשגרה של כולנו. אנחנו בתקופה היסטורית וכדאי לנו להתאים את עצמנו לשינויים ברצונות שלנו, בצרכים ובערכים.

14.6 – 16.6 האנרגיה קיצונית לשני כיוונים. הירח בטלה נותן לנו את התחושה שאנחנו רוצים כבר לקדם דברים. יש לנו הזדמנות להתמלא באנרגיה של אור ולהטעין איתה את המצבר שלנו מהשמש בתאומים בריבוע למאדים ונפטון בדגים. הכיוון הפחות חיובי זה להתמלא בכעס מהירח בטלה, להתיש ולהחליש את המערכת החיסונית בגוף.

17.6 ישנה התרגשות באוויר והזדמנות לפרוץ מחסומים שעצרו אותנו עד עכשיו. הירח נצמד לאוראנוס בשור ואנחנו מתמלאים באומץ ותעוזה, למרות שמרקורי נמצא בעצירה בסרטן לקראת הנסיגה שלו שמתחילה מחר. כמו כן, ישנו כרגע חיבור בין שתי אנרגיות כל כך שונות - מאדים בדגים במשושה ליופיטר בגדי מאזנים את התפזרות המטרות שמאפיינות את מאדים בדגים ואת השליטה והביקורת המוגזמת שמבטא יופיטר בגדי.

18.6 מרקורי כוכב התקשורת נכנס לנסיגה בסרטן. מה זה אומר? מרקורי מקיף את השמש מידי שלושה חודשים שלנו. בסיום כל הקפה, מרקורי קרוב יחסית לשמש ומאט את קצב ההתקדמות שלו. מנקודת מבט מכדה"א נראה כאילו מרקורי עושה רוורס. מכאן המושג "נסיגה". זמן נסיגת מרקורי הוא 3 שבועות. מתחיל היום וימשך עד 12.7. מרקורי בסרטן מציף את התקשורת ברגשות. נטייה לקחת ללב ולהיעלב מסיטואציות שונות. כדאי לברר את כל הפרטים לפני שמסיקים מסקנות ונעלבים. השפעה נוספת של מרקורי בסרטן היא עיסוק נרחב בנושא בית, ילדים ומשפחה.

נסיגת מרקורי גורמת לנו להאט את הקצב, לנוח ולשנות את התקשורת פנימה. לבדוק אם אנחנו מסונכרנים בין מה שמראים החוצה לבין מה שמרגישים בפנים. ישנם אסטרולוגים הרואים את זמן נסיגת מרקורי כזמן סכנה מקלקולים, תקלות וקצרים בתקשורת ולא ממליצים להתחיל פרויקט חדש, לרכוש מוצר חדש. לדעתי כל מקרה לגופו. ישנם אנשים שדווקא זמן נסיגת מרקורי מביא אותם לקדם דברים שדחו זמן רב. מרקורי בנסיגה בסרטן מביא להצפת בעיות קיימות בקרב משפחות, נושאים הקשורים לילדים, תחזוקה של בית, שיפוץ, מכירה. זיקה וחיבור למדינה, לשורשים. נסיגת מרקורי מאוד חזקה הפעם כי ממש בעוד זמן קצר, ב21.6 אנחנו נזכה לליקוי חמה טבעתי סופר עוצמתי שגם כן יתרחש בסרטן! על כך אפרט בפוסט הבא.

באהבה,

מאיה גור פטל

תודה לך על כל תגובה, שיתוף ולייק שביחד מגדילים את המודעות, האור והאהבה.

30 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page