top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 10.7 - 16.7

השבוע הקרוב באווירה גלובלית חמה וסוערת עם מאדים שמתקרב לכירון בטלה ונמצא בריבוע למרקורי בנסיגה בסרטן וגורם לאי שקט וחוסר מנוחה.

10.7 הירח צמוד לנפטון בדגים ומערפל את המצב עוד יותר, התמונה אינה ברורה כלל, אבל ישנה מעט אופטימיות שמגיעה מוונוס במשושה לכירון בטלה ומביאים לפתיחות רגשית והבנות עמוקות מבחינת הצרכים שלנו וההתנהלות שלנו בקשרים זוגיים וחברתיים.

11.7 המנעו מעימותים. מאדים נצמד לכירון בטלה, מעלה את החום ומחריף את הכעס והאלימות.

12.7 הירח צמוד לכירון ומאדים בטלה, ושלושתם בריבוע למרקורי בסרטן שחוזר היום להילוך ישיר, וממש מחזקים את תחושת הכאב והכעס מהמצב הכלכלי הקיים. עם זאת, מגיעה תחושה חיובית מהשמש בסרטן במשולש לנפטון בדגים שמשרים אווירת אחדות וחיבור. הבנה שהכח המניע לפעולה מגיע מהתאחדות ועשייה משותפת. אבל, שמרו על רגליים על הקרקע, לא להפליג עם פנטזיות.

13.7 הירח בטלה בריבוע לשמש בסרטן. הזהרו מליפול לרגשות נמוכים של אכזבות והשוואות לאחרים. ישפיע בעיקר על מזלות טלה, סרטן, גדי ומאזניים.

14.7 – 16.7 ימים חזקים ביותר! זמן לחשב מסלול מחדש. אלו מטרות עומדות בפניכם? מה מניע אתכם לפעולה? שמש בסרטן במולות ליופיטר ופלוטו צמודים בגדי מעמידים אותנו בפני העובדה שהמציאות השתנתה ויש לפעול באופן שונה. בנוסף, כירון בנסיגה צמוד למאדים בטלה מעלים את הטמפרטורה בחוץ ובפנים ועלולים להצית את האווירה. שימו לב שאתם פועלים מתוך מחשבה תחילה שיביא לכם תרומה ולא מתוך דחף של רגע.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

39 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page