top of page
  • מאיה גור פטל

מזל טוב אריות! תחזית קרובה 17.7 - 23.7

השבוע האחרון הכניס דרייב חזק מאוד לתכנן ולבנות מטרות חדשות ושיתופי פעולה חדשים. צמידות מאדים לכירון בטלה עדיין משפיעים במלוא עוצמתם ומעלים גם את הטמפרטורות, הכעס והאלימות.

17.7 – 18.7 שמש בסרטן מול פלוטו בגדי. אור מול חושך. שמש בסרטן מאירה את העומקים הנסתרים של בסיס המערכת שלא ראינו עד עכשיו. ציר סרטן - גדי מסמל את הכלכלה. אנחנו עדים להתפוררות היסודות הבסיסיים עליהם מושתתת המערכת הכלכלית, מולה עולה הדאגה וחשיבות ערך המשפחה וילדים.

מאדים וכירון נמצאים במשושה לוונוס בתאומים ודוחפים אותנו לפגוש אנשים וליצור שיתופי פעולה מתוך מטרות חדשות בעלות אינטרסים משותפים.

19.7 שמש בסרטן מול שבתאי בנסיגה בגדי מראים לנו את המציאות החדשה ואיתה הצמצום הכלכלי אליו אנחנו נכנסים.

20.7 היום מולד הירח בסרטן צמוד לשמש ושניהם מול שבתאי בגדי, מסמלים את החודש שלפנינו בסימן צמצום כלכלי. חוקים כלכליים ישתנו מהבסיס. התשתית עליה עובדת המערכת משתנה.

21.7 מרקורי בסרטן בריבוע לכירון ומאדים בטלה. חם מאוד ולח. הים מסוכן. הכעס ואלימות גדולים וכדאי להימנע מעימותים.

22.7 שמש עוברת למזל אריה. מזל טוב! האריה שייך לקבוצת מזלות האש. האש של האריה מאירה את הסביבה. האריה מסמל את האגו כפרסונה, האריה מלך החיות, אוהב את מרכז הבמה, מפיץ אור ומרעיף אהבה ונתינה לסביבתו הקרובה. דמות סמכותית בעלת נפש אצילה.

הפלנטה השולטת על מזל אריה היא השמש, מרכז הגלקסיה. הכוכב הנותן את האור והחיים על פני כדה"א. כוח החיים על פני האדמה. השמש מסמלת את אופן הביטוי שלי החוצה.

האריות מככבים במרכז הבמה, שחקנים, מנהלים, פוליטיקאים, גננות/ גננים (ילדים), מדריכי ילדים ונוער.

לאריות נטייה לגאווה יתרה, כיבושים, ראוותנות, שחצנות, פזרנות, כוחניות על ילדיו וסביבתו, נוטים לדרמה. עלולים לסבול מהלב – מרכז האנרגיה בגוף האדם.

האריות מרעיפים אהבה, המאהב הלטיני.. האהבה נותנת לאריות את כח החיים.

מידי שנה כשהשמש נכנסת למזל אריה זו תקופה של שיא החום, שיא החופש, טיולים, מפגשים עם אנשים. השנה המצב שונה. פלוטו ויופיטר בגדי הביאו לשינוי מערך כלכלי גלובלי. אוראנוס בשור מרעיד את הקרקע. כוכב שבתאי בסוף גדי מעיר אותנו לסדר עולמי חדש ומצמצם את האור והחום של השמש באריה. השנה האור והאהבה תלויים בנו.

23.7 זווית הראייה משתנה. מרקורי בסרטן במשושה לאוראנוס בשור מכניסים תקווה ומראים לנו זוויות ראייה שונות ומקוריות לפריצת דרך במציאות החדשה.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

29 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page