top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 24.7 - 30.7

אנרגיית האש מהדהדת חזק מאוד ונשארת אתנו לפחות לחודש הקרוב! אנחנו נמצאים בתהליך התעוררות ויציאה מהקונכיה החוצה. נצלו את הזמן הזה לצאת, להכיר ולהאיר. עכשיו זה הזמן לקחת את המושכות לידיים ולהוביל את עצמכם למענכם ולמען החברה מתוך אחריות אישית ואכפתיות אחד לשני. מאדים בטלה דוחף אותנו לצאת מאזור הנוחות, לקדם את המטרות שלנו ולא לוותר.

24.7 שמש באריה מול שבתאי בגדי מאירים את הליקויים שבבסיס המערכת הכלכלית הגלובלית שלא ראינו או לא רצינו לראות. המערכת הכלכלית מדממת, אבל יש לאזרחים את הכח לשנות את היחס והשירות של השלטון.

25.7 התקשורת במיטבה. נצלו את הזמן הזה ליצור קשרים חדשים ושיתופי פעולה. מרקורי בסרטן במשושה לאוראנוס בשור מביאים להאצה תקשורתית והתפתחותית גבוהה מאוד. זמן נהדר להמצאות וחידושים תוך הסתכלות והבנה של מבנה החברה החדשה והצרכים שנולדו לאחרונה.

26.7 – 27.7 האווירה טעונה. הלחות גבוהה עם חשמל באוויר - הימנעו מוויכוחים וכעסים מיותרים. אמנם הירח במאזניים מקרב לבבות ומשרה אווירת שבט אחים גם יחד, אבל מולו מאדים בטלה מחזק את האגו ומחדד את האינטרסים האישיים והכוחניות. הזוגיות עלולה להיות רגשית וטעונה עם מרקורי בסרטן בריבוע למאדים בטלה שמעלים את הטמפרטורה והלחות, היזהרו מיציאות באין כניסה וסכנות מאלימות מילולית ופיזית.

28.7 – 29.7 תסכול גלובלי. שינוי עמוק ורחב כל כך מגיע בגלל שמשהו רקוב במערכת. חלק מבסיס המערכת הגדולה מקולקל וצריך לפרק את המערכת לגורמים ולבנות מחדש. יחד עם העובדה הזו, עולה תסכול כחלק מתהליך קבלה של השינוי. וונוס בתאומים במשושה ללילית ומאדים בטלה משרים תחושת אחדות בכאב ובתסכול. שימו לב שתחושת הכאב החזקה מופיעה בערב תשעה באב.

כדי לא ליפול לרגשות נמוכים של כעס ודיכאון, בדקו אלו ערכים מובילים אתכם והאם הם עדיין אותנטיים? זה זמן לחשב מסלול מחדש! בארץ ההפגנות עולות שלב ואיתן האלימות..

30.7 הבטחות עפות באוויר. קחו הבטחות בערבון מוגבל כי אין יציבות כרגע. נפטון בנסיגה בדגים בריבוע לוונוס בתאומים מערבבים בין מציאות לדמיון. שימו לב לא ליפול להבטחות שווא או להתפתות אחר סיפורי פנטזיה.

עד כאן,

באהבה גדולה

מאיה גור פטל

39 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page