top of page
  • מאיה גור פטל

מולד הירח באריה. תחזית קרובה 14.8 - 20.8

הגענו למחצית חודש אוגוסט כשמילת המפתח היא כוחניות ותהילה.

14.8 האגו עולה עם שמש ומרקורי צמודים באריה במשולש למאדים בטלה שנמצא בריבוע לפלוטו בגדי. אנרגיה כוחנית מאוד המבוססת על רושם והערצה. השתדלו לעמוד על שלכם מבלי להישאב למלחמות אגו עם אחרים.

15.8 – 17.8 חשיבות המשפחה. הירח נצמד לוונוס בסרטן שנמצאת בריבוע לכירון בטלה ובמשושה לאוראנוס שנכנס היום לנסיגה בשור. הגענו לטוויסט בעלילה. חשיבות המשפחה הופכת לערך עליון ובהתאם עולות ויעלו עוד דרישות לטובת הילדים והמבוגרים במשפחה. אור הזרקורים מופנה לטובת הגרעין המשפחתי בזכות שמש באריה במשולש למאדים בטלה. הדרישות לשינוי סדרים וחוקים בנוגע למשפחה מתחזקות. במפת המדינה ונוס נמצא על ונוס הלידתי במפה ומייצג את הקשרים של המדינה עם מדינות חוץ. הזווית 60 לאוראנוס בשור מביאה לשינויים כלכליים לטובת האזרחים. תמריצים כלכליים חיוביים ופתיחת שמי המדינה לעוד טיסות.

18.8 אנחנו בעיצומו של תהליך החרבה ובנייה מחדש של המערכת הכלכלית הגלובלית. פלוטו בגדי בריבוע לאוראנוס בנסיגה בשור מרעידים את הקרקע ומראים לנו שאין יציבות. תהליך השיקום והבניה מחדש יהיה ארוך ומלא בשינויים, אבל הבסיס יהיה שונה, בנוי אחרת ממה שאנחנו רגילים.

19.8 מולד הירח עוצמתי מאוד באריה צמוד לשמש ומרקורי בזווית 120 למאדים בטלה ובזווית 150 לשבתאי בגדי. הדחף אדיר לשנות, לפתוח ולהתקדם, אך מנגד שבתאי בגדי עוצר את ההתלהבות ומאלץ לפעול באיטיות ומתוך שיקול דעת.

20.8 הקוטביות חוגגת. הדרייב חזק מאוד לפרוץ, לשנות ולעשות עם וונוס בסרטן במשושה לאוראנוס בשור ועם שמש באריה במשולש למאדים בטלה. אבל כוכב מאדים, המניע אותנו לפעולה ניצב בריבוע לשבתאי שנמצא בנסיגה בגדי ומכריח להאט את הקצב ולחשב היטב את ההשלכות של כל צעד שעושים.

עד כאן,

באהבה

מאיה גור פטל

39 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page