top of page
  • מאיה גור פטל

מזל טוב בתולה! תחזית קרובה 21.8 - 31.8

השבוע הקרוב בדגש על שינוי עמוק. בכלל שנת 2020 היא טרנספורמטיבית כפי ששמתם לב. אנחנו נמצאים בעיצומם של שינויים עמוקים שכרגע אינם ברורים ויש עוד לפנינו. קחו בחשבון שכל שינוי הוא לטובה כי הוא בא לתקן את המקולקל.

21.8 מילים הופכות למעשים. מרקורי עובר היום למזל לבתולה, המזל הפרקטי שיורד לפרטים ואינו פוסח על אף נקודה. התקשורת הופכת מדיבורים כלליים, מלאים ברגש ובצורך להרשים שמאפיינים את מזל אריה, לתקשורת פרקטית ומחושבת. מרקורי כוכב התקשורת חזק בבתולה ושם לנו פוקוס על המשפטים הנכנסים והיוצאים ומחדד את התמונה. מרקורי בבתולה מסמל גם זמן מצויין לתקן מכשירים שהתקלקלו, יחסים שהתפרקו או נמצאים בקצר, לבקש סליחה ומחילה מחברים ואוהבים.

שימו לב איזה דיוק שמרקורי נכנס לבתולה בתחילת חודש הסליחות.

ברמת הביצוע התחושה היא עדיין של גז וברקס יחד עם מאדים בטלה בריבוע לשבתאי בגדי.

הדרייב לעשות סופר חזק ומשהו עוצר אותנו מלרוץ קדימה ולבדוק כל צעד שעושים.

22.8 שמש נכנסת למזל בתולה. מזל טוב! המזל השישי בגלגל. מזל בתולה מחוברים לאדמה ומסמלים צינור המחבר בין הרוחניות הגבוהה לארציות.

מזל בתולה בעלי עין חדה, רואים את כל הפרטים הקטנים המרכיבים את השלם. מחוברים לקרקע, מדויקים ומעשיים.

הכוכב השליט של בתולה הוא מרקורי. כוכב התקשורת ששולט גם בתאומים, אך בבתולה הוא נמצא במיקום הבוגר שלו. אוסף ידע ומעביר אותו לאחר פירוק לגורמים, מנתח כל גורם ומעבד אותו.

מזל בתולה נוטה לסטריליות, ביקורתיות, צרות אופקים, חרדתיות. מזל בתולה מתמחים ברפואה, מעבדות, רוקחות, מתכנתים, מורים, עורכים, תזונאים, קוסמטיקה, אדריכלות, עיצוב.

הפעם מעבר השמש לבתולה קורה עם נוכחותו של מרקורי בבתולה ויחד מחזקים את תכונות המזל. חשבו היטב על המילים הקטנות שאתם אומרים אחד לשני. אותן המילים יכולות לחזק מאוד את הנפש ולהחדיר מוטיבציה ורוח חיה.

23.8 יום טעון. הירח במאזניים מול מאדים בטלה ושניהם יוצרים צומת T לשבתאי בגדי. אנרגיות מנוגדות שמתנגשות אחת בשניה. הירח במאזניים מביא תקווה לאיזון ושיתוף פעולה, אבל מולו ניצב מאדים שדוחף קדימה לעשות מבלי להתפשר. שניהם נעצרים ע"י שבתאי בגדי שמוריד את ההתלהבות ומכריח לשקול כל צעד. אנרגיה זו יוצרת מתח שעלול להביא לכעס. השתדלו לא להיכנס לעימותים ואם אתם חשים כעס עצמי על תוכניות שלא מומשו, רשמו אותן בצורה מסודרת שישמשו אתכם בעתיד ויתנו לכם בטחון אישי ושקט נפשי.

24.8 – 26.8 המתח מהדהד חזק. מאדים בטלה בדיוק בריבוע לשבתאי בגדי מחזקים אנרגיה מנוגדת של תשוקה לפרוץ ולעשות ומנגד שבתאי בגדי עוצר את הדחף ומכריח אותנו להתבגר ולחשוב היטב על כל צעד שעושים. עקב בצד אגודל. עוד נק' מעניינת היא שמרקורי בבתולה במשולש לאוראנוס בשור ובזווית 150 לכירון בטלה עושים לנו פוקוס על הכאב מזווית אחרת ושבתאי בגדי בזווית 150 לראש דרקון בתאומים מביאים אותנו לפעול באופן שונה ממה שאנחנו מכירים. לתכנן את הצעדים הבאים אחרת ממה שהורגלנו. וונוס בסרטן ניצבת מול יופיטר בגדי מרככת את האווירה הקשוחה. יש סיכוי להתרופפות חוקים נוקשים ויותר סלחנות כלפי האזרחים.

27.8 האווירה מעט יותר קלילה עם הירח בקשת על זנב דרקון במשולש למאדים בטלה שמחדירים אופטימיות ומוטיבציה. ישנה אף תחושת אופוריה ואחדות שמגיעה מוונוס במשולש לנפטון בדגים.

28.8 הירח עובר לגדי והאווירה נהיית יותר כבדה אבל עדיין קיימת האופטימיות מוונוס בסרטן במשולש לנפטון בדגים.

29.8 זמן טוב לבצע משימות שדחיתם עד עכשיו. להתחיל פרוייקטים ותוכניות חדשות. מרקורי בבתולה במשולש לירח ויופיטר בגדי נותנים לנו הזדמנות לסדר תוכניות ולהכניס פוקוס לצעדים הקטנים שבכל מטרה.

30.8 – 31.8 שמש בבתולה במשולש לאוראנוס בשור מעוררים אותנו לשנות תנועה לדרכים חדשות. במקביל, מרקורי בבתולה במשולש לפלוטו בגדי מראים לנו מה צריך לשחרר על מנת לצאת מתקיעויות שונות ולהתקדם.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

96 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page