top of page
  • מאיה גור פטל

מאדים נכנס לנסיגה. תחזית קרובה 9.9 - 17.9

אחרי הפסקה קלה לנשימה, קבלו באהבה תחזית קרובה: תמיד כשמגיע חודש ספטמבר התחושה היא שמתקרבים לסוף השנה. יחד עם תחושת ההקלה הברורה, זכרו שאנחנו עדיין לפני גל שלישי שיגיע ב30 לנובמבר. מזכירה לכם הגל הראשון היה בסוף דצמבר 2019 עם התפשטות הנגיף ושיתוק מערכות כלכליות ברחבי העולם והגל השני היה בתחילת יוני 2020 שהביא למחאות חברתיות שרק הולכות ומתגברות. חודש אוגוסט אמנם היה בסימן פתיחת מקומות נופש ובילוי, אבל המגמה הזו משתנה כפי שמאפיין כל כך את כוכב אוראנוס שנמצא במזל שור, המזל של המדינה ומערער את היציבות שאי פעם היתה. הקושי המרכזי כרגע בשגרה החדשה היא העקשנות האופיינית כל כך למזל שור, מזל המדינה, שהופכת את ההתמודדות עם המציאות החדשה לקשה יותר.

הלילה 9.9 מאדים נכנס לנסיגה במזל טלה, מזל הבית שלו במעלה 28. הנסיגה תימשך עד 13.11. מאדים כוכב הלכת הרביעי במערכת השמש, מסמל את פורץ הדרך. אנרגייה גברית, חדור מטרה, עירני, לוחם, עצמאי. סמל הגבריות. הרצונות והתשוקות. מאדים נכנס לנסיגה כשמסיים סיבוב סביב השמש מידי שנתיים. בפעם האחרונה שמאדים שהה בנסיגה בטלה היה ב1988. מבחינה אישית, זמן הנסיגה מאט את ההתקדמות שלנו וזו הזדמנות לבדוק בפנים את רמת שביעות הרצון ממה שהשגנו מרגע שנכנס מאדים לטלה ב28.6 ועד עכשיו. זמן לחשב מסלול מחדש. לקחת אחריות על המעשים שלנו מבלי לפחד מהתוצאות. נסיגת מאדים הפעם עוצמתית מאוד בגלל הריבוע שיצור מאדים לשבתאי, יופיטר ופלוטו בגדי, מקבץ הכוכבים המסיבי שכבר משנה לנו סדרי עולם וכעת עם הנסיגה של מאדים, קצב האירועים משתנה והגישה האישית והגלובלית למערך השינויים משתנה לבלי היכר. נסיגת מאדים תשפיע בעיקר על מזלות טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

10.9 מאדים בנסיגה בטלה בריבוע לשבתאי בנסיגה בגדי. האטה בהתקדמות האישית והגלובלית. שבתאי מהווה מעצור לתשוקה של מאדים מלהתקדם שגם ככה נמצא בנסיגה. מרגישים עייפות? זמן הנסיגה גם מציף נושאים שלא טופלו כראוי מכיוון חדש, מעין תחושת מיאוס במצב הקיים ורצון לתקן ולהתחיל מחדש. מאדים בנסיגה בטלה בריבוע לשבתאי, יופיטר ופלוטו בגדי עלולים להעלות את רמת המתח והתוקפנות הגלובלית למסוכנת, יחד עם וונוס באריה שעלול להקשיח את העמדות ואף אחד אינו מתפשר. הצד החיובי של וונוס באריה הוא היכולת להיות בחמלה כלפי האחר אפילו אם הוא שונה ממני ואכן התקופה הקרובה אינטנסיבית ביותר ומהווה מבחן גדול של סובלנות ואחווה לכולנו.

11.9 – 12.9 הלחות והרגשות גואים עם שמש בבתולה מול נפטון בדגים. למרות זאת, כדאי לעשות סדר וליצור בעדינות קשרים חברתיים ושיתופי פעולה חדשים. שמש בבתולה 120 ליופיטר בגדי מחזקים את המשמעת העצמית. טוב לסדר את הבית, לתייק מסמכים ולארגן מחדש מטרות בצעדים קטנים כי בכל זאת שמש בבתולה מול נפטון בדגים מערפלים את המציאות.

וונוס באריה במשושה למרקורי במאזניים משרים אווירה של יחד, שיתוף ופיתוח יוזמות משותפות, אבל מצד שני מרקורי במאזניים נמצא מול כירון בטלה שעלולים לגרום לכעסים בגלל מידע שגוי של אחד הצדדים.

13.9 יופיטר חוזר להילוך ישיר במזל גדי לאחר שהיה בנסיגה ארבעה חודשים מאמצע חודש מאי 2020. מרגע שיופיטר נע קדימה, אנחנו מוכנים להמשך הדרך, מצויידים בתובנות וכלים שקיבלנו במהלך הנסיגה שלו שהייתה בצמוד לפלוטו בגדי ופקחה לנו את העיניים מאשליות אל מציאות חדשה ואיתה השינויים שאנחנו צריכים לערוך בהתאם. הערכה מחודשת של הכלים העומדים ברשותנו והדרכים שלפנינו על מנת שנוכל להמשיך ולהתפתח בהתאם לתקופה, לקבל ולתת.

14.9 – 16.9 שמש בבתולה במשולש לפלוטו בגדי. אור וחושך. אמנם הזווית נחשבת לחיובית אבל כשמדובר בפלוטו בגדי זו אנרגיה של החרבה מהבסיס על מנת ליצור בסיס חדש. במקביל להם וונוס באריה בריבוע לאוראנוס בשור משרים אווירה מלחמתית עם הרבה אגו.

16.9 חוקים חדשים? שמש בבתולה במשולש לשבתאי בגדי עלולים להביא לכניסתם של חוקים חדשים על מנת ליצור סדר חדש בשגרה החדשה שנמצאת אתנו כבר חצי שנה...

17.9 מולד הירח בבתולה בצמוד לשמש ומול נפטון בדגים מדגיש לנו את הכמיהה לביטחון ויציבות בשגרה אל מול המציאות המעורפלת והכל כך לא ברורה שמראה לנו ש"השינוי הוא הדבר היציב ביותר ביקום". הרקליטוס

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

64 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page