top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 25.9 - 1.10

יום השוויון מאחורינו ורשמית אנחנו בסתיו, בעיצומם של עשרת ימי תשובה, הימים של חשבון נפש ודין שחלים בין ראש השנה ליום הכיפורים המסמל סליחה ומחילה.

25.9 - 26.9 מתח גבוה. אנשים מלאים בכעס אחד כלפי השני. התחושה היא שמי שלא חושב כמוני, הוא אויב שלי. הנטייה הזו של פילוג מסוכנת מאוד ועלולה להביא לקרע בעם ואף למלחמת אחים. מרקורי במאזניים ניצב מול מאדים בנסיגה בטלה מגבירים את רף המתח האנרגטי. שניהם בריבוע לשבתאי בגדי ובעצם יוצרים צומת T לשבתאי כוכב הקארמה שמזכיר לנו בקול תרועה שאלו ימי תשובה! אנחנו מתקרבים ליום הכיפורים, זמן סליחה ומחילה בין אדם לסביבה ובין אדם לחברו. אנחנו בזמן של דין. כוכב שבתאי מסמל את מהות הסיבה והתוצאה. הדרך בה אנחנו פועלים. האם לוקחים אחריות על עצמנו? איך אנחנו מתייחסים לסביבה שלנו וליקירנו? עלינו להבין שגם כאשר הדעות מנוגדות יש לכבד אחד את השני ולהתייחס בהגינות והערכה הדדית כי בסופו של דבר כולנו באותה מציאות הזויה.

27.9 מרקורי עובר לעקרב והתקשורת משתנה לחשאית ומופנמת. שימו לב למילים הנאמרות עכשיו תחת מעטה תמים כביכול, אבל מלאות במניפולציות. רב הנסתר על הגלוי.

כמה סימבולי שהערב, יום כיפור יש לנו זווית כזו אינטנסיבית בשמיים בין וונוס באריה בזווית 150 לפלוטו בגדי ומעמידים אותנו במבחן האגו אל מול סליחה ומחילה עם האפשרות לשחרר משקעי עבר ולזכות בהתחלה חדשה.

28.9 יום כיפור. איזה דיוק שהיום מאדים בנסיגה בטלה בריבוע מדויק! לשבתאי בנסיגה בגדי ומציבים אותנו בפני השאלה האם קיימת הלימה בין מה שאנחנו עושים לבין מה שרוצים או אולי מרצים? היכן עובר הגבול בין רצון אישי, התחשבות, ריצוי?

הירח בדלי מול וונוס באריה מדגישים את הפער בין הכמיהה האישית לשינוי לבין הצורך להרשים ולהיות מקובלים. שמש במאזניים מול כירון בטלה מאירים את הפער בין השאיפה להרמוניה ואחדות בין כולם לבין הכאב האישי שרוצה לבעוט במוסכמות. קבוצת המזלות האנרגטיים שמשחקים בתפקיד הראשי היום הם המזלות הקרדינלים, חדורי המטרה – טלה, גדי, מאזניים וסרטן. הדגש היום הוא על המטרות אותן אתם שמים לכם לשנה הקרובה. מה אתם מוכנים להקריב למענן. האם המטרה מקדשת את האמצעים?

29.9 היום לכאורה יש התחזקות אנרגטית עם וונוס באריה במשולש למאדים בנסיגה בטלה. אבל שני מזלות האש מאותגרים והזווית אמנם חיובית, אבל יוצרת בוסט של אגו. אז לפני שתכנסו לוויכוחים מי צודק, תעצרו לרגע ותשאלו את עצמכם מה יוצא לי מזה? באותו זמן מאדים נמצא גם בריבוע מדויק לשבתאי בגדי שעוצר את הדחף לעשות הקיים במאדים ומכריח אותנו לשקול ולחשב היטב כל פעולה שרוצים לבצע.

כוכב שבתאי עם טבעת 82 הירחים הסובבים סביבו

30.9 שבתאי בגדי חוזר היום להילוך קדימה אחרי ארבעה חודשים בהם היה בנסיגה ועשה לנו פוקוס על המטרות החשובות וגרם לנו לשחרר מטלות מיותרות שהיו למעמסה. האנרגיה השבתאית מהיום הולכת ומתחזקת כך שהמטרות יותר ברורות ובנויות בסדר מופתי. חוקים נעשים ברורים יותר ונוקשים למען מטרות. העמידה ביעדים הופכת למאסט וכח הרצון מתחזק מאוד. יחד עם הנוקשות המתחזקת, הדחף למרי מתחזק גם הוא עם מאדים בנסיגה בטלה בריבוע מדויק לשבתאי שמעצימים את התחושה של כלא. אותו מאדים במשולש לוונוס באריה מגדילים את הביטחון והנחישות לפעול נגד.

1.10 שמש במאזניים בזווית 150 לאוראנוס בשור. אנרגיה לא פשוטה של פער גדול בין רצון לשיתוף פעולה לבין שבירת מוסכמות.

מחר ערב חג סוכות, ירח מלא בטלה ממלא אותנו באנרגיית אש חזקה על כך אפרט בפוסט הבא.

באהבה,

מאיה גור פטל

34 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page