top of page
  • מאיה גור פטל

תחזית קרובה 16.10 - 22.10

סדר עולמי חדש

16.10 היום מולד הירח במאזניים צמוד לשמש מסמלים את מאפייני החודש הקרוב. כמיהה להרמוניה, שיתוף ושלווה ממש חזקה. אבל, מולד הירח מתרחש מול מאדים שנסוג בטלה ובריבוע לשבתאי, פלוטו ויופיטר בגדי. יחד מסמלים לנו חודש סוער ומלא בהתרחשויות. חוקים נוקשים של שלטונות שונים בעולם, כאשר מולם כעס גובר ומרידות של אזרחים. נקודת אור מגיעה מוונוס בבתולה במשולש לפאלאס בגדי שמעניקים לנו הזדמנות להאיר את הסביבה בשמחה ואהבה, להיות בנתינה וליצור שיתופי פעולה שיניבו תמורה. מרקורי שנמצא בנסיגה בעקרב מול אוראנוס בשור מעלה שאלות רבות לגבי החוקים החדשים במציאות העכשווית ומדגיש לנו כי רב הנסתר על הגלוי.

17-18.10 ההשתוקקות שלנו להיפתח למפגשים חברתיים מהשמש במאזניים, מקבלת מעצור משבתאי בגדי שמחזיק אותנו בחוקי המסגרת הנוקשים, מכניס ספק וכבדות. עם זאת, מגיעה גם אנרגיה חיובית מנפטון בדגים במשושה ליופיטר בגדי שמגדילים לנו את הצד היצירתי, ליצור יש מאין. רעיונות חדשים עולים על הנייר להמשך מימוש מעשי.

19.10 מתנדנדים? הדחף הפנימי לעשות חזק מאוד כאשר מנגד כבדות גדולה שתוקעת במקום מבלי יכולת להתקדם באופן ממשי, מאדים בנסיגה בטלה, בריבוע ליופיטר בגדי. עם זאת, הנדנדה מתאזנת מעט עם וונוס בבתולה במשולש ליופיטר בגדי והמטרות אמנם נדחות, אבל רשמו אותן על מנת לבצען בזמן המתאים. "כל דבר בעתו", וונוס בבתולה מול נפטון בדגים מדגישים לנו את העובדה שליקום קצב משלו.

20-21.10 הנדנדה ממשיכה בין שמירה על חוקי המסגרת לבין הרצון לפרוץ את המסגרת, מאדים ממשיך להיות בריבוע לשבתאי.

איך הזוגיות? מרקורי בנסיגה נצמד לג'ונו בעקרב ויחד מחזקים את התשוקה לעלות שלב בזוגיות. העניין הוא שהם ניצבים מול אוראנוס בשור שבועט במוסכמות, מרעיד את הקרקע ורוצה חופש. אז לפני שנכנסים לעימותים על רקע זוגי ועושים מניפולציות אחד לשני, כדאי לשבור שגרה במסגרת האפשרות הקיימת ולהניח בגלוי את הקלפים על השולחן מתוך רצון לשתף ולהיות יחד באהבה.

22.10 אלו ערכים מובילים אתכם ועל מה הייתם מוותרים למענם? שמש במאזניים במשושה לווסטה באריה מאירים את עוצמת הערכים שממלאים אותנו באנרגיה של אור וחיים. וונוס בבתולה מדגיש את העיסוק בחומר נמצא במשולש לפלוטו בגדי ומעלים בפנינו את השאלה העמוקה והאקוטית מה חשוב לנו באמת במציאות העכשוית? על מה עלינו לוותר, לעקור מהשורש, על מנת למנף את עצמנו בזמן זה ולהיות מלאים בשמחה ואהבה.

עד כאן,

באהבה,

מאיה גור פטל

38 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page